Dere som har fått menstruasjon tilbake

Verpesyk<3

Disney
Er det vanlig at syklusen er helt på bærtur når den kommer tilbake? Har hatt 3 ganger nå, med syklus på ca 34 dager! To uker siden jeg hadde mens nå, og forventer egentlig eggløsning men idag begynte jeg å blø igjen! Er ikke typisk menstruasjon da, er mye lysere blod! Unnskyld ekle detaljer:-/
 
Jeg har hatt den to ganger til nå. Andre gangen kom den på 28. dag, så blir spennende å se når den kommer neste gang. Jeg går ikke på prevensjon denne gangen.
Etter at eldste ble født begynte jeg på cerazette og da var mensen på bærtur inntil jeg sluttet på den.
 
Jeg mener at noen kan blø litt ved eggløsning, så hvis det er en liten blødning kan det jo være eggløsning allikevel :)
 
Jeg har hatt mens 6 ganger nå. Er reglemessig men 3 gangen jeg fikk den så kom den 2 uker før den egentlig skulle. Men nå er den stabil igjen
 
Jeg mener at noen kan blø litt ved eggløsning, så hvis det er en liten blødning kan det jo være eggløsning allikevel :)
Ja, kan jo være!;-) Blør fortsatt da, så er nok menstruasjon! Hadde festeblødning når jeg ble gravid med jenta mi og det ligner litt, så kjenner jeg ble litt nervøs her:p
 
Jeg tror jeg fikk mensen tilbake på lørdag.. Men den varte bare 1.5 dag, så usikker på hva det var :p Sikkert bare litt ustabil etter fødsel. Blir spennende å se neste gang
 
Jeg tror jeg fikk mensen tilbake på lørdag.. Men den varte bare 1.5 dag, så usikker på hva det var :p Sikkert bare litt ustabil etter fødsel. Blir spennende å se neste gang
Flott! Da er du igang igjen:)
 
Jeg tror jeg fikk mensen tilbake på lørdag.. Men den varte bare 1.5 dag, så usikker på hva det var :p Sikkert bare litt ustabil etter fødsel. Blir spennende å se neste gang
Oi, det var kort ja:) Tror det kan være litt hulter til bulter i begynnelsen, men jeg skal ta en test til uka hvis ikke mensen kommer da! Hohi
 
Min er helt ute! Har sykt lange sykluser. Men er jo Forsåvidt greit nok det. Ikke sånn at jeg storkoser meg med mensen uansett.
 
Back
Topp