Dere som har fått mensen igjen, har syklusen normalisert seg?

Abcdefg000

♡2014♡2023♡
Junibollene 2023
Jeg er i mitt 4. syklus siden fødsel. De har vært regelmessige (27-28 dager), men jeg har blødd mye kraftigere og lengre enn vanlig. Nå siste syklus har jeg blødd + spottet i 9 dager (!!!) til sammen.
Tok blodprøver i oktober og da var jernnivået normalt. Snakket med lege i går ifm celleprøven, og hun sier det bare er hormonelle forandringer. Men jeg sluttet å amme/pumpe da ungen var 6 uker...

Jeg lurer på om det er flere i samme båt, som har fått mensen men opplever at syklusen ikke har normalisert seg?
 
Jeg fikk tilbake mens 6 uker etter fødsel. Delammet hele veien. Vil si den er tilbake til normalen, bortsett fra oktober/november, da hoppet jeg over en syklus. Har også kraftigere blødninger, men lik lengde - største forskjellen jeg har merket er at smertene er borte. Kjempespesielt, pleide å ha dritvondt, nå er det tilnærmet smertefritt
 
Jeg hadde blødning (varte i 6 dager) i desember for første gang etter fødsel. Ikke noe blødning så langt denne mnd, så helt klart ikke tilbake i vanlig rytme enda. Litt irriterende synes jeg. Har alltid hatt 28 dagers syklus.
 
Er på 2. syklus nå, virker regelmessig, 1 mnd siden sist, selvom jeg fortsatt ammer ganske mye.
Jeg blør også mye kraftigere enn normalt, håper det gir seg etterhvert!
 
Fikk min 4 nå, plutselig syklus på 40 dager, så nei ikke stabilisert seg ennå. Sluttet å amme også
 
Mensen kom tilbake etter 3/4mnd. Tilbake til mine vanlige korte sykluser, så er ferdig med nr 4 allerede. Hadde håpet å slippe unna litt lengre…
 
Back
Topp