Dere som har fått mage, hva skjer om dere prøver å holde inne magen?

Klarer å trekke inn litt, men fortsatt gravidmage :joyful:

Noen har gravidmagen liggende langt inni, da kan man ikke trekke inn så mye (typisk hvis man er høy). Andre har magen liggende mest utenpå (typisk hvis man er lav), og da kan de klare å suge magen godt inn. Bestevenninnen min klarte det når hun var gravid for 9år siden. Så helt sykt ut :smiley-ashamed004

Har en del kg til overs, men har begynt å fått mage. Klarer å trekke inn øverste del som normalt, men nederste del får jeg bare til å trekke litt inn, om du skjønner :laughing002 gikk ned en del i vekt før svangerskapet, og ble kvitt en del som jeg har på en måte fått tilbake, men merker stor forskjell på hvordan magen kjennes ut nå sammenlignet før.

Det var tegnet mitt for når det faktisk var babykul, og ikke innvoller, luft. Mat og alt annet jeg ikke ville vise frem.
Når jeg prøvde å trekke den inn, men det fortsatt var kul der, så skjønner jeg at det må være babykulen ❤️

Blir ikke litt flatere engang :laughing002 For første gang i livet har jeg ikke LITT mulighet til å trekke inn magen engang, veldig spesiell følelse for å være ærlig:p

Baby vokser veldig dypt innover på meg, så klarer å hjemme magen greit enda. Men sleit rimelig greit rundt 30 uker sist:hilarious:

Baby vokser veldig dypt innover på meg, så klarer å hjemme magen greit enda. Men sleit rimelig greit rundt 30 uker sist:hilarious:
Godt å høre at vi er flere. Folk får jo sjokk når jeg sier jeg snart er halvveis. Bærer veldig langt nedi bekkent og innover :P

Back
Topp