JannePåLandet
Flørter med forumet
Hvordan har det vært med sjalusi fra storesøsken? er så spent hvordan sønnen min på 2 år og 8mnd vil reagere når vi kommer hjem med tulla vår
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Slik er det her og. Storebror (som også her i huset heiter Emil), vil egentlig ikkje ha så mykje snakk om babyen, eg håpar på at det er fordi han ikkje forstår heilt kva som skal skje, men trur nok det blir tøft for han!Lurer på dette jeg også! Er spent siden storebror har uttrykt sjalusi allerede før lillebror er født :/
Sent from my GT-I9100 using BV Forum
Slik er det her og. Storebror (som også her i huset heiter Emil), vil egentlig ikkje ha så mykje snakk om babyen, eg håpar på at det er fordi han ikkje forstår heilt kva som skal skje, men trur nok det blir tøft for han!
Min Emil vil ikke høre snakk om noe baby han heller prøvde å inkludere han i forberedelser og slikt, det endte med at alle de nyvaskede, sammenlagte og sorterte babyklærne fløy ut sv stellekomoden og utover gulvet viste da virkelig ikke om jeg skulle le eller gråte
Sent from my GT-I9100 using BV Forum