Dere som har fått dere ny jobb nå

Bella83

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Junilykke 2020 ♡
Når tenker dere å fortelle den nye arbeidsgiveren at dere faktisk er gravide??

❤️ Termin desember-14 ❤️

Taster fra appen:)

Jeg og sjefen har barn i samme barnehage, så må nesten fortelle det samtidig som datteren får vite det. Tenker det blir rundt uke 12. Vil ikke risikere at hun får høre det av sønnen sin istede...

27.12.14
02.06.10

Men fikk du denne jobben nå mens du var gravid og ikke sa noe?

❤️ Termin desember-14 ❤️

Taster fra appen:)

Jeg var helt nygravid når jeg begynte i forrige jobben- tror jeg sa det rundt uke 12, før det ble synlig og ryktene begynte å gå.

Ble helt fint tatt i mot, dem var ikke overrasket heller da.... Har ikke sagt noe om at jeg er gravid igjen det, men må vel snart si det :P

Jeg skal skrive under på tilsettingspapir i morgen for ny jobb jeg begynner i 1.aug. Tenkte å si i samme slengen at jeg er gravid slik at de får det inn i planene allerede nå. Visste at jeg var gravid da jeg var i samtale med de for noen uker siden, men valgte å ikke si noe da siden det fortsatt var tidlig. I morgen er eg 11+2.

Den nye jobben min er en midlertidig stilling ut året, jeg skal begynne permisjonen ca 2 uker før kontrakten går ut, så tenkte ikke å si noe før det blir synlig.

Jeg fikk meg ny jobb i slutten av april og valgte å fortelle det i går. Hadde egentlig tenkt å vente litt lenger, men vært så kvalm og slapp av jeg synes jeg måtte fortelle hvorfor. Det gikk veldig fint, alle synes det var koselig :)

sendt fra mobilen via BV-appen

Ble tilbudt forlenget årsvikariat og fortalte det når jeg takket ja. Var da 8 uker, så har kun fortalt sjefen det.

Back
Topp