Dere som har fått baby

Hormonfrøkna

I full hormoni!
Februar 2014 - Skjult forum
Hvor og hvordan sover kidsa? Her har jeg et lite knøtt som helst skal sove oppå meg, da kan han sove godt og lenge. Mye vanskeligere å få han til å sove alene, og hvis jeg legger han fra meg etter at han har sovna våkner han etter Max et kvarter... Håper det går seg til, får jo ikke gjort noe som helst

Har ikkje fått ut lillegutt enno, men prøv og legg han saman med ein gensar/teppe du har brukt slik at babyen luktar deg. Høyrt at det funkar for mangen.

Nå er min bare 3 dager, men merker han våkner fort om jeg legger han ifra meg.. Så her sover han oppå og ved siden av meg ofte, men faren er flink til å ta han med og roe han slik at jeg får litt fred, sovner fint der også etterhvert:)

Mine var veldig enkle i begynnelsen. De sov uansett hvor vi la dem. Men nå i det siste skal de helst kun sove oppå meg/oss. De er 5uker. Veeeldig slitsomt og spesielt nå når jeg er hjemmealene.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Får lillesnuppa mi til å sove en lengre dupp på formiddagen mellom 12-14/14.30 i vogna. Vi har riktignok vært ute på tur i den tida også så mulig hun ikke sover så lenge om vogna står i ro. Om natta sovner hun ikke med mindre hun ammes.

Han sover litt over alt :p
Ligger i moseskurven eller babynestet oppe i stua på dagtid. På kvelden/natta sover han i vogga vesiden av senga vår. Men han sover helt klart best og lengst på meg ;)
Når han våkner på natta for å få mat hender det ofte at vi samsover til neste måltid

Her soves det i vogge ved siden av sengen om natten, og i kurv om dagen. Det er ikke så lett å få henne til å sove i kurven lenger, så det blir ofte til at hun sover i bæresjal eller oppå oss i sofaen. Hadde noen netter i begynnelsen der hun kun ville sove oppå oss, men det ser ut til å muligens ha gitt seg.

Slik var min første. Hun her kan sove godt alene når hun blir lagt alene - men bare noen ganger. Må være stappmett og trøtt og ha tapet og har sovnet på puppen. Kan fort endre seg også, det er ingenting som er fast eller vane her enda. Sitter med henne mye på meg. Sover heldigvis godt alene i sprinkelsengen på natten, håper det fortsetter for jeg sover best alene.

Her har jeg en knupp som har hatt gulsott så han har sovet helt ekstremt mye. Stort sett kun vært våken til mat..

Nå er gulsotten på vei bort og han har noen få våkenperioder på kvelden. Men sover foreløpig godt på egenhånd.

Han er 13 dager i dag :-)

Jonas ble født 03/02-14 kl. 22.25 ~ 3625g, 50cm og 36cm rundt hodet ♥

Back
Topp