Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vis vedlegget 170566
Skulle jeg ta bilde for å legge det ut igjen? Var ihvertfall det jeg gjorde, haha![]()
Jeg lurer på det samme.. Fikk 2-3 igjen i dag, 21 dpo, 5+2.. 4 dager siden sist å hos meg har ikke strekene blitt så mye sterkere..skal prøve på nytt i morgen eller noe.. Men dine er mye sterkere enn min i dag
![]()
Basert på det man finnes i bildesøket på Google, når man søker på clearblue digital - ser det ut som din test er yderst nært å bli 3+! Har du målt HCG stigning hos lege?
Hahah... Trodde du mente å åpne fila di og ta bilde av bildet ditt. Haha. Ammehjerne og gravidhjerne på en gang her altså...hæ? Mente om noen kunne åpne sin 3 pluss og ta bilde hahaha.... For å se hvor sterk den streken er på 3+![]()
Ok. Men det har vel ikke så mye å si for hcg-målingen? De måler med to dagers mellomrom for å se om det foreligger en fordobling av verdier. Gjør det det, så er alt som det skalHar ikke målt noe HCG hos lege, ble gravid på cerazette så dette var ikke akkurat planlagt. Man har jo eggløsning på cerazette men tablettene skal egentlig gjøre at det ikke fester seg :O
Har vanligvis eggløsning på dag 17-19 men har jo ikke peil på når jeg hadde eggløsning nå siden jeg gikk på prevensjon. Men hvis jeg skal gjette utfra siste gang jeg hadde "mens" så var jeg 4+5 og rundt 16-17 dpo når jeg tok den øverste av dem (siden jeg alltid har hatt sene eggløsninger og lange sykluser...
Ser stigningen din bra da!Mine er tatt 4+2 og 4+5....
Takkdine er jo myye bedre da men
synes det gikk fort opp til 2-3,men at det kan virke som det har sakket ned.. Begynte å tenke på det etter jeg kom hjem fra jobb nå at de måler jo uker etter befruktning,ikke etter hvor langt man er på vei.. Så i morgen er det akkurat 3 uker siden egget slapp.. Bør jeg teste på nytt i morgen tidlig eller vente?
![]()
Ok. Men det har vel ikke så mye å si for hcg-målingen? De måler med to dagers mellomrom for å se om det foreligger en fordobling av verdier. Gjør det det, så er alt som det skal![]()
Hahah... Trodde du mente å åpne fila di og ta bilde av bildet ditt. Haha. Ammehjerne og gravidhjerne på en gang her altså...

Ok. Men det har vel ikke så mye å si for hcg-målingen? De måler med to dagers mellomrom for å se om det foreligger en fordobling av verdier. Gjør det det, så er alt som det skal![]()
Tror jeg hadde ventet et par dager til. Din var jo litt svakere enn min og jeg fikk 2-3... Slipper du å bruke opp en test ekstraJeg tror jeg også kommer til å vente til lørdag nå
2-3 uker krever jo 200 i hcg ca og 3 + krever 2000. Er jo en ganske stor stigning der....
Vis vedlegget 170566
Skulle jeg ta bilde for å legge det ut igjen? Var ihvertfall det jeg gjorde, haha![]()
Fikk du 3+ på begge disse?![]()