Dere som har fått 3+ på digital

Minime88

Glad i forumet
Septembermødre <3
Hvor mange dpo fikk dere det? Lurer på når jeg skal prøve en digital igjen. [emoji3]

Hvor mange dpo fikk dere det? Lurer på når jeg skal prøve en digital igjen. [emoji3]

Fikk det aldri, ga opp da den viste 2-3 for andre gang og blodprøven lå på 11000. Dvs. den skulle slått ut på en femtedel av den verdien...

Fikk det aldri, ga opp da den viste 2-3 for andre gang og blodprøven lå på 11000. Dvs. den skulle slått ut på en femtedel av den verdien...

Jøss så rart! Fungerer tydeligvis ikke optimalt alltid da! [emoji85][emoji85]

Fikk det aldri kun 2-3 de tre gangene jeg prøvde. Siste gang var jeg rundt 5+6, og to dager etterpå så jeg bankende hjerte på TUL.

Ikke bli oppgitt om du ikke får 3+, den kan være veldig rar når det kommer til akkurat det resultatet.
Fikk selv 3+ sist jeg var gravid og mistet når jeg var 5+4. Og fordi jeg er så nysgjerrig så demonterte jeg testen og inni ser du styrken på de tre strekene. Er alle like sterke og ganske sterke skal det bli 3+.
Denne gangen fikk jeg ikke 3+ og har ikke prøvd igjen siden 5+1, men da var strekene inni sterkere en når jeg fikk 3+ i 2015. Så fordi strekene var så sterke så følte jeg meg betrygget. Og det er mange historier som avocado sin, der de har mye mer en 2000 i hcg og den sier fortsatt bare 2-3 :angelic:

Edit: Ser du har fått 3+ nå, men da står det uansett som info til de som skulle google dette i fremtiden :P

Min viste 3+, var 6+1 på tidlig ul

Back
Topp