Dere som har Epla butikk

Leelu

Elsker forumet
Jeg vurderer å opprette butikk på epla.no for å selge ørepynt jeg lager.

Dere som har epla butikk, hvor mye får dere solgt?
Både i stykk, og pris.
Og hvor ofte selger dere noe, og hva?

Vet du om andre lignende butikker og nettsteder, eller er epla "best"?

Synes det er kjekt jeg, har vel hatt ca 30 salg på 1år, strikke og hekleprodukter. Så jeg er fornøyd ja. Er jo bare for å få solgt unna overskuddet av håndarbeidet mitt da. Blir nok så det snur over på maling og slikt snart og, jeg har en tendens til å vingle litt på hobbyene mine  Mye som er morro!

Jeg har ikke personlig, men min mor har.
Hun har solgt veldig godt - over 600 salg på 1,5 år, og har fått masse bestillinger på siden av folk som har sett butikken hennes og ønsker seg noe spesielt osv..

Du må sette deg inn i reglene for salg osv.
Er jo bare å prøve å se det. Kjempegøy hvis det gir litt salg innimellom

Jeg har ikke personlig, men min mor har. Hun har solgt veldig godt - over 600 salg på 1,5 år, og har fått masse bestillinger på siden av folk som har sett butikken hennes og ønsker seg noe spesielt osv..

*Smula* skrev:
Jeg har ikke personlig, men min mor har. (http://epla.no/shops/gietkort/)
Hun har solgt veldig godt - over 600 salg på 1,5 år, og har fått masse bestillinger på siden av folk som har sett butikken hennes og ønsker seg noe spesielt osv..

Wow, 600 salg er ikke dårlig 

Tror nok ikke jeg er så heldig, men skal prøve, nå venter jeg på materialer.

Gleder meeg til å sette i gang!

HolyCrap! skrev:
Synes det er kjekt jeg, har vel hatt ca 30 salg på 1år, strikke og hekleprodukter. Så jeg er fornøyd ja. Er jo bare for å få solgt unna overskuddet av håndarbeidet mitt da. Blir nok så det snur over på maling og slikt snart og, jeg har en tendens til å vingle litt på hobbyene mine  Mye som er morro!

Så bra! Tror jeg nok starter med smykkelagingen min så får se om det blir andre ting etterhvert, du er ikke alene om å ha mange hobbyer 

Fant forresten akkurat ut at man kan se hvor mye hver butikk har solgt ved å gå inn på den.

*Smula* skrev:
Jeg har ikke personlig, men min mor har.

Hallo for noen fine kort.... og så billig!

Back
Topp