Dere som har emmaljunga vogn:)

Meg88

Elsker forumet
Oktobergull 2022
hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk vogna? :) bestilte vogn igår! :D

Last edited:
Jeg har ikke bestilt Emmaljunga denne gangen, men med eldstemann bestilte vi i mai og vogna kom i september, en uke før eldstemann kom :) men da bestilte vi neste års modell så var derfor det tok tid, måtte jo bli "lansert" først :)

Jeg husker ikke, men vi kjøpte uansett på høsten i Sverige og hentet den ved jul neste gang vi skulle på besøk. Mener det var snakk om 6-8 uker men alt er avhengig om hva de har på laget og ikke :)
Håper dere får vognen snart, spennende! :) hvilken modell bestilt dere?

Vi kjøper fra en butikk, og hun sa at det antagelig ikke tok mer enn 3/4 uker, med den modellen vi skal ha :-)

Wow :( den der linken blokka BV appen helt :o fikk bare opp feilmeldinger, klarte ikke å gå tilbake en gang! Måtte lukke og åpne på nytt. Funker det om du prøver? Sitter du på app eller PC?
Kommer inn via mobil - tapatalk app.
Du kan også komme inn ved å gå på emmaljunga.no - vanlige spørsmål og svar - leveringstider

Jeg husker ikke, men vi kjøpte uansett på høsten i Sverige og hentet den ved jul neste gang vi skulle på besøk. Mener det var snakk om 6-8 uker men alt er avhengig om hva de har på laget og ikke :)
Håper dere får vognen snart, spennende! :) hvilken modell bestilt dere?

Vi bestilte Edge i Lounge grey :D

Back
Topp