Dere som har Emmaljunga-vogn

Sjokoladepiken

Flørter med forumet
Vet dere om det finnes sånn koppeholder man kan feste på? :) Vi har kjøpt City Cross. Syns det virker så praktisk å ha en koppeholder. :)

Elske den eg har (ditt innlegg nr 2)!
 burde hatt to, ein te kvar vogn ;)  Eg bytte over når eg tar ibruk den andre vognen, MÅ ha koppholderen. Ute å trille i regnvær, og mobilen ligge like tørr oppi lommen me glidelås. (regn i moderate mengder ivertfall ) :P  Handla for nåken tusenlappar hos Lilleprinsen igår, dei har tilbud på fleece/fur poser! Et must når vinterposen blir for varm . (eg brukte teppe, men det spenne dei lett av. Då snakke eg 5-6 mndr og opp ;)
Masse kjekt å nyttig, men du vil ikkje angra på koppholdaren! :-D

Har den fra Tinkafu og er veldig fornøyd med den

bet_ skrev:
Har den fra Tinkafu og er veldig fornøyd med den

Vi også, men det gjør det bittelitt mer kinkig å vende håndtaket på vogna og vogna felles ikke helt sammen med koppholderen på siden den ligger over kalesjen. Men altså, "minor details" :-)

Er den veldig i veien for stellebagen hvis den er med? Bestilte en stllebag i dag med koppeholder på sidene, så tenkte jeg skulle vente litt med koppeholder. Men ser jo fordelen hvis man ikke har med stellebagen og det blir jo sikkert en god del turer uten den.

Sikkert greit å vente å se hvordan stellebagen henger på håndtaket først. Jeg kunne ikke bruke skiphop stellebaggen min og koppholder samtidig (til drikke vel og merke) for skulle lite bevegelse til før den ene var borti den andre og det ble søl nedover stellebagen.
Brukte sånn sett koppholderen mest til nøkler/mobiltelefon etc.

Er nettopp skip hop jeg har bestilt. Er du fornøyd med den? :-)
Får se det an om vi trenger koppholder senere da. Finnes jo også sånne små man kan feste på sida.

Har to SkipHop stellevesker, både Dash og Studio.
Mest fornøyd med Studio, pga at den er større, og så er ikke Dash tett på toppen (ikke glidelås under lokket) så det regnet inn i vesken om jeg gikk ute i dårlig vær.
Dash var i tillegg litt liten en stund rundt 6-12 mnd alderen da vi drev og hadde med barnemat i tillegg til stellesaker men den var helt grei i begynnelsen når det var kun bleier og klesskift vi dro rundt med..
Må ha sånne Tinkafu (eller lignende) kroker til Studio for å feste den til håndtaket på City Crossen, Dash fungere best ved å henge den etter skulderstroppa over håndtaket, den er litt for smal for krokene, gikk aaaaakkkkurat men da fikk jeg de åpningene på sidene av lokket som beskrevet over.

Er Skp hop dash jeg har bestilt. Får kjøpe noen sånne kroker sånn at det blir bedre å henge opp. Kjedelig at det regna inn! Så takk for tips! :) Ikke så lett å vite hva man skal kjøpe når det er så utrolig mye å velge i der ute!

Back
Topp