Dere som har Emmaljunga sportsvogn

Bellsi

Elsker forumet
fikk dere med sånn "deksel" for å ha over pose/dyne når dere kjøpte den? Vi fikk med til bagdelen, men ikke til sportsdelen.. Jeg ser mange som har det, og er jo pratisk, spesielt når det er litt regn e.l. Bare lurer på om det er noe som skal følge med eller om vi må kjøpe den i tillegg [8|] De nevnte ingenting om det i butikken når vi kjøpte den.

det følger ikke med til sportsdelen, men kan kjøpes utenom [:D]

tror det koster like under 500, jeg kjøpte et nå når jeg har pakket bort vinterposen, synes det er veldig greit for da har jeg teppe på han, og dette trekket over, og varierer mengden klær etter hvor kaldt det er.. [:)]

Vår fulgte med vogna.
Både trekk til bagen og sportsdelen..

ORIGINAL: lille nupp

fulgte med til vå

har duo vogn og da følger det med tror jeg

hvilken vogn har du?

Vi har city cross modellen - kanskje den bare følger med edge duo da....

Det er Edge'n vi har, så godt mulig det bare er til den.. Du får høre i butikker de har vogna = )

det fulgte med til vår vogn ja, men er mye tynnere en den som var til baggen! vi har Emmaljunga Edge duo vi å.

jeg har city cross, og der følgte det ikke med...

ORIGINAL: MaLy

Sign. Kjøpte det i tillegg vi. Er kjempe kjekt å ha.

ORIGINAL: mo9ka

Vi og måtte punge ut med det ekstra!

Jeg har både Cangaroo'en og Scooter'en og ingen av de fulgte det med fotpose/deksel. Må nok kjøpes seperat på enkelte av modellene, selv om det BURDE vært med på kjøpet, syns jeg! 

sign!
ORIGINAL: MaMilis

det fulgte med til vår vogn ja, men er mye tynnere en den som var til baggen! vi har Emmaljunga Edge duo vi å.

ORIGINAL: IdaMamma90

Vår fulgte med vogna.
Både trekk til bagen og sportsdelen..
'

samme her[:D]

Samme her

ORIGINAL: ohBaby!

sign!
ORIGINAL: MaMilis

Vi har også duo edge, og det fulgte med trekk til både bag og sportsvogn

ORIGINAL: Bellsi

ORIGINAL: lille nupp

fulgte med til vå

har duo vogn og da følger det med tror jeg

hvilken vogn har du?

Vi har city cross modellen - kanskje den bare følger med edge duo da....

jeg har også citycross og fotposen fulgte med her.... men kjøpte den i sverige da vet ikke om det har noe å si[8|]

ORIGINAL: mo9ka

Vil gjerne ha fotposen, så må kjøpe den i tillegg vi også da. Husker du hvor mye den kostet?

Back
Topp