Dere som har Emmaljunga citycross

Ninnalita

Forelsket i forumet
Hvordan er vogna på vinterføre? Hører litt forskjellig. Her er det mye snø på vinteren, så litt usikker på om jeg bør ha Edge som har lufthjul istedet. Bagen er jo smalere enn edgen sin bag, vil det bli trangt til vinteren med voksipose oppi når jeg får sommerbarn? Og farge :-) vil ha grå city bag, hvilken synes dere er finest på sportsvogna? Kjøper jeg til myggnettting, regntrek og fotpose utenom, eller følger det med?

Den er helt grei på vinterføre, men er så klart tungt å trille når det er mye snø, og ikke måkt. Jeg vet ikke om den er bedre/dårligere enn andre vogner.

Til bagen følger det ikke med myggnetting, men i sportsdelen er det integrert. Regntrekk følger med, fotpose må du kjøpe utenom :)

Signerer over her. 

Jeg har City'en og er fornøyd altså, bor på landet i Trøndelag, så her er det MYE snø!!

Søsteren min har Edge med lufthjul, og mammaen min har en Simo til barnebarna, og vil ikke påstå at de er lettere å trille i snø nei.. :S Cityen er også lett å løfte litt med seg om man trenger det, og over de verste brøytekantene har jeg dradd den etter meg.. Det er MYE tyngre med en tyngre vogn..

Lykke til, vi er veldig fornøyd! :) Og flere venninner har den etter de har prøvd min, og jeg har ikke hørt noe negativt om den :)

Back
Topp