dere som har emmaljunga city cross ?

Tutta

Elsker forumet
innbiller meg at sittedelen er litt liten til større barn (????), men leser noen steder på nett at den er stor og romslig. har ei snuppe som blir 2 i november... fikk plutselig SÅ lyst på en city cross, hovedsakelig som sovevogn i bhg.. men gidder ikke kjøpe en som er for liten. rekner med hun sover frem til sommeren, 2 1/2 år.

hvor lang er ryggen, totalt og kun ryggen.. noen som har lyst å måle til meg???

men del erfaringer med meg da er dere snille[:)]

seriøst, ingen??   kom igjeennnnn[:D]

Har en og ganske god plass i den..men nå er min bare 9 mnd[8D] hva med å ta med jenta til en butikk og prøve[:)]

Tror ryggen er rund 50 cm, fant ikke noe fornuftig målebånd i farten[;)]

min jente har hatt si til sove vogn i barnehagen helt til i sommer hun blir tre i desember (er kanskje litt mindre enn andre tre åringer siden hun er født to mnd før termin). Har ikke vert noe problem med plass for hennes del [:)]

Tassen her blir 2 i desember og han har den som sovevogn i barnehagen nå. Rikelig plass til han med pose nedi der [:)]

Syns den var stoooooor jeg!!!!! Hele vogna var for stor syntes jeg;)

Her er målene på sittedelen: 90x23x19

er ikke 90 cm sånn standar da på vogner??
bare fått for meg at den er litt "klumpete" og trang inni, men ville høre erfaringer. bor ikke i nærheten av noen butikk.
har simo 124 nå, kommer til å ha den fortsatt. men fikk så lyst på en city cross akkurat nå.. kan jeg bytte litt på pluss at det er bedre plass til voksien oppi der... 124 er smal ved bøyln. så er den jo fiiin[:)]

Frøkna mi på 3 kan ikke bruke city cross.
Sist ho ble målt var ho 97 cm lang[:)]

Grunnen er rett og slett for at når sittedelen er i sittestilling så får ryggen en kant som stikker frem over hodet på barnet.
Er barnet for høyt da så vil hodet treffe den kanten. Nett det som skjedde med vesla her[:)]

Hadde heller gått for Emmaljunga scooter om jeg var deg[:)]

ORIGINAL: *UtspyttaLaban*

Frøkna mi på 3 kan ikke bruke city cross.
Sist ho ble målt var ho 97 cm lang[:)]

Grunnen er rett og slett for at når sittedelen er i sittestilling så får ryggen en kant som stikker frem over hodet på barnet.
Er barnet for høyt da så vil hodet treffe den kanten. Nett det som skjedde med vesla her[:)]

Hadde heller gått for Emmaljunga scooter om jeg var deg[:)]

Jenta vår er litt over 2 1/2 år nå, 99,5 cm sist vi målte, og vi har brukt city crossen nesten daglig, ikke hatt problemer med den kanten... Vet den er der, men hun har uansett hodet nedenfor når hun sover i den.

Liker city crossen bedre en scooteren (har begge)

Back
Topp