dere som har emmaljunga cerox 08

¤Mamma til 2 prinsesser¤

Forelsket i forumet
har dere hatt problemer med bremsen på den? når eg kjøpte min så etter noen dager funket ikke bremsen,så vi gikk og klaget..fikk nytt understell og no virker ikke bremsen igjen..den har funket lenge no,men no går den ikke i lås..noen andre som har det problemet?

Nri, min funker veldig fint. Eneste problemet noen ganger er at den blir litt slakk, så vi må stramme den innimellom! Men den er ikke ødelagt på noe vis!

ORIGINAL: ~lill~

Nri, min funker veldig fint. Eneste problemet noen ganger er at den blir litt slakk, så vi må stramme den innimellom! Men den er ikke ødelagt på noe vis!

kor strammer dere den?

ORIGINAL: ¤@ngel224¤

kor strammer dere den?

Tror det er på understellet, der som wiren er (den som går opp til bremsen vettu)
I følge gubben, så er det en skrue der wiren går inn, og den kan man visst stramme! Håper det var til hjelp[:D] (beklager sent svar, ikke så altfor ofte jeg er inne på generell skjønner du[:D])

ORIGINAL: ¤@ngel224¤

kor strammer dere den?

Tror det er på understellet, der som wiren er (den som går opp til bremsen vettu)
I følge gubben, så er det en skrue der wiren går inn, og den kan man visst stramme! Håper det var til hjelp[:D] (beklager sent svar, ikke så altfor ofte jeg er inne på generell skjønner du[:D])

ok..tusen takk for svar[:D] skal prøve seinere[:D][:D] håper det hjelper[:)]

Back
Topp