Dere som har ekstremt sterke menssmerter

Lene1986

Forumet er livet
Kan de sammelignes med rier?
Må bare spør. Har ei venninne som skal ha baby snart som påstår at rier er det samme som ekstreme mensserter.  Har noen verkeligt det så vond en gang i månden?
 
Jeg har alltid hatt ekstremt sterke menssmerter, men er veldig
uenig i at det kan sammenlignes med de vondeste riene.
Håper  virkelig at ingen kan ha så vondt hver måndte, for på slutten av fødselen var jo riene ordentlig vonde :)
 
ORIGINAL: Prinsessen08

Jeg har alltid hatt ekstremt sterke menssmerter, men er veldig
uenig i at det kan sammenlignes med de vondeste riene.
Håper  virkelig at ingen kan ha så vondt hver måndte, for på slutten av fødselen var jo riene ordentlig vonde :)

 
Hehe... Ja da er vi vertfall to som er enige.
 
Min første fødsel kan jeg sammenligne med ekstreme menssmerter, men de riene var ikke sterke nok til å få føda naturlig! Endte i ks!(fikk 7 cm da)
Med riene denne gangen kan jeg gange smerten med 10 hvis ikke 20!
Så svaret mitt blr nei!!
 
Absolutt ikke! Jeg har enormt sterke mensensmerter, men riene kan ikke sammenlignes! Var jo så vidt jeg overlevde[&o] Hehe. Nei altså, spør du meg kan det ikke sammenlignes...
 
ORIGINAL: Lene1986

ORIGINAL: Prinsessen08

Jeg har alltid hatt ekstremt sterke menssmerter, men er veldig
uenig i at det kan sammenlignes med de vondeste riene.
Håper  virkelig at ingen kan ha så vondt hver måndte, for på slutten av fødselen var jo riene ordentlig vonde :)


Hehe... Ja da er vi vertfall to som er enige.

 
Jeg er også enig!!!!
 
Jeg kan nok sammenligne smerten fram til 5-6 cm åpning... Men etter det så må jeg nok gange menssmertene med MYE!!! Synes det var samme type smerte da, bare veldig mye verre! (Og jeg har hatt sterke menssmerter, til og med besvimt av det)
 
ORIGINAL: ^LinePine^

de svakeste riene jeg hadde,er akkurat som menssmertene mine... Jeg sa at etter at jeg hadde født,at jeg aldri skulle klage over menssmertene igjen, men det er jammen ikke lett,for det er jo vondt! [&:]

 
Signerer denne jeg
 
Fødte naturlig en baby på 3975 g og 52 cm :) og riene var ikke noe vondere enn ekstreme menssmerter (fødte utn noen form for bedøvelse)
 
Back
Topp