dere som har egne skap for "finglass"..

Dollface

Forumet er livet
VIP
har dere glassene opp-ned eller riktig vei?

Vi har alle de fine glassene i glasskap i stua, skapene har dører - men det blir så sinnsykt støvete i glassene allikevel.. så nå lurer jeg igrunnen på om jeg skal sette de opp-ned eller ikke.. for å spare meg en oppvaskrunde før jul..
Har tømt skapene og driver å vasker glassa nå....
*lite å gjøre*

Opp-ned ja - da slipper jeg den melkehvite støvhinna som legger seg i dem.. MEN, jeg må alikevel skylle dem lett før bruk pga "skap-lukt"..

Froskegele skrev:
Opp-ned ja - da slipper jeg den melkehvite støvhinna som legger seg i dem.. MEN, jeg må alikevel skylle dem lett før bruk pga "skap-lukt"..

og det ser ikke rart ut - hvis du har glassdører i skapet?

Jeg har de opp ned, men kunne like godt latt være for det legger seg jo et støvlag utenpå glassene likevel.

Skyller og tørker av med tørr og ny kopphåndduk dersom jeg må bruke de litt spontant men ellers setter jeg de bare i maskinen og tørker de for hånd når de er ferdig hvis jeg har en planlagt oppdekning. Jeg er fan av å fylle maskina ja! :-)

har dem rett vei siden vi har glassskap. skyller og tørker over før vi skal bruke dem bare

det så igrunnen litt rart ut når de sto opp-ned så da har jeg de rett vei...

alt hva man lurer på...

godt man har babyverden så man kan forhøre seg med medsøstre 

3xS skrev:
godt man har babyverden så man kan forhøre seg med medsøstre 

ikke sant.. kan jo ikke risikere å gjøre noe som ser dumt ut... så får jeg besøk og så lager de en tråd her senere... "Veeeeet dere hva jeg så hjemme hos en annen bruker eller... hun hadde glassene OPP-NED!!! Det så jo bare SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ teit ut....."

Cassandra smartrompe skrev:
Rett vei. Tar meg glatt en vask for å slippe at stua ser idiotisk ut hele året :p

Samme her

Har de rett vei :)

3xS skrev:
har dem rett vei siden vi har glassskap. skyller og tørker over før vi skal bruke dem bare

Har de rett vei. Bruker de aldri så bare vasker de en gang i året. HVIS jeg skulle få bruk for de så er det bare å vaske de først :)

Har de rett vei. 

Cassandra smartrompe skrev:
Rett vei. Tar meg glatt en vask for å slippe at stua ser idiotisk ut hele året :p

Samme her :)

Back
Topp