Dere som har doppler...

Hepe

Gift med forumet
Sensommerbarna 2016
Februarlykke 2022❄️
hører dere hjertet til babyen, både på venstre og høyre? Jeg prøvde den idag igjen, da tok jeg den først på venstre side, fant hjertet med engang. Prøvde på høyre side for løye, og da hørte jeg den der også... Kan vi høre hjerte, uansett hvor vi tar doppleren på magen?

Ok. Rart jeg hørte den godt både på venstre, og høyre side... Noen andre som hører på begge sider?

Husk at hjertelyden til baby slår FORT. Og du kan høre dine egne hjerteslag.
Ja, vet jeg kan høre mitt ;-) Men det jeg hørte var ikke mitt begge var over 150-160... Men kan ha vært navlestrengen jeg hørte på den ene siden?

Jeg hører hjertet flere steder på magen:)
Ok. Så da er det vanligt! Begynte å bli litt nervøs for om det var to, men har jo vært på ul, og der så de bare en :-) Skal på oul, den 10.03. Gleder meg til å få vite om det er en gutt el. jente :-)

Kjøpte Doppler i dag. Er så nervøs før oul, så måtte bare :P Fant to hjertelyden til slutt. Må være babyen sin, den var kjemperask. Men etter hvert hørte jeg to lyder samtidig, den ene var mye saktere så jeg må ha hørt min og babyens samtidig :P Men hørte bare hjertelyden en plass..

Jeg hører ved navlen og et stykke lengre ned men jeg venter to☺️ Før jeg visste at det er tvillinger googlet jeg det ang høre hjertelyd forskjellige steder og det kan visstnok være ekko og/eller navlestrengen... ☺️

Back
Topp