Dere som har donorbarn

Softis

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Desemberskatter 2016
Sommerfuglene
Juligull2021
Hva sa foreldrene deres? :)
Jeg er i tenkeboksen på om jeg skal ta skrittet. Men kvier meg for å fortelle det..
 
Jeg har en venninne som lenger har sagt at hun vil ha donorbarn hvis hun ikke er i en prosess for å bli gravid på andre måter når hun blir 35. Hun har sagt det i mange år allerede, og alle syns det høres ut som en god ide - hun er veldig glad i barn :)
 
Jeg er gravid, etter å brukt donor. Dro til Danmark, og fikk hjelp av klinikk for å bli gravid alene.
Jeg var veldig usikker på hvordan familie og venner ville reagere når jeg hadde bestemt meg for dette, men det var likevel viktig for meg å få deres støtte før jeg dro nedover første gangen. Responsen var over all forventning, og jeg har fortsatt ikke fått noe negativt fra noen!!
 
Jeg har ikke donorbarn,men vurderte det sterkt - så ble jeg plutselig gravid og slapp reise.
Men, min familie og venner var alle positive til det! Er ikke umulig at det blir en tur til Danmark om noen.år.
 
Jeg er gravid, etter å brukt donor. Dro til Danmark, og fikk hjelp av klinikk for å bli gravid alene.
Jeg var veldig usikker på hvordan familie og venner ville reagere når jeg hadde bestemt meg for dette, men det var likevel viktig for meg å få deres støtte før jeg dro nedover første gangen. Responsen var over all forventning, og jeg har fortsatt ikke fått noe negativt fra noen!!
Så godt å høre! :)
Gratulerer med graviditeten :)
 
Jeg er gravid, etter å brukt donor. Dro til Danmark, og fikk hjelp av klinikk for å bli gravid alene.
Jeg var veldig usikker på hvordan familie og venner ville reagere når jeg hadde bestemt meg for dette, men det var likevel viktig for meg å få deres støtte før jeg dro nedover første gangen. Responsen var over all forventning, og jeg har fortsatt ikke fått noe negativt fra noen!!

Gratulerer og blir så glad når folk våger å følge drømmene sine:)
 
Back
Topp