dere som har do-vante gutter?

FRK John Deere

Forumet er livet
Venner dere guttene til å stå eller å sitte å tisse??

Jeg har doring å føler at det er naturlig at han skal sitte å tisse..
Spurte i bhg og der sa de at de hadde prøvd han stående ved doe uten hell da..

er det vanlig å lære 2 års gutter å stå å tisse[8|]

daniel og sitter. bortsett fra hvis det er krise og vi er langt fra en do (ute og kjører f.eks[:o]) da står han, men det er jo ute da

her sitter han. Vi prøvde en gang om han fikk det til når han stod, men det gikk ikke. Så vi venter litt med den.

her bruker han bleie enda.men litt øving blir det jo[;)]
vanligvis sitter han å tisser,men han har fått stå ett par ganger[:)] jeg hjelper han litt og han holder på å le seg ihjel[:D] men i forhold til gris og søl så er det greit at de sitter til de er større,syns jeg da[:)]

lærte han å sitte, men helt av seg selv så begynte han å stå... [:)] tar opp begge lokka og er så flink.... men helt ren er han ikke da... ikke spurt om å begynne med det i bhg ennå, tenkte å gjøre det nå snart.... men prøver å gå uten bleie fra vi kommer inn døra, men skal vi ut så er det bleie [;)] sakte men sikkert... hehe... de har blitt sååå STORE!!!!! [8|] blei det av tia vi skravla på FØR sv. lix!!?

Her vil vi lære han å sitte. Det blir minst søl sier de som har greie på det. Både når de er små og når de blir gamle... ha-ha... [:D] Men insisterer han på å stå etterhvert skal han selvfølgelig få velge det sjøl...[:)][:D]

Min gutt telles kanskje ikke her[:-]

Men når han skulle bli tørr så satt han for å få tømt blæren ordentlig...

Nå både står og sitter han...Alt ettersom hvor travelt han har det[8D]

Back
Topp