Dere som har DNB Nord

*Meya*

Elsker forumet

Jeg har oppdaget en del ting som ikke er helt som i Postbanken, både bedre og verre hehe...

Men lurer nå på, når får dere barnetrygd og feks bidrag? Dagen før, eller på utbetalingsdagen?

Har som regel fått den dagen før ja :-) hva har du oppdaget som ikke er bra da?

....svarer for å få se svaret....

Neida, det er sikkert akkurat nå jeg har vært uheldig, men penger kommer og går, plutselig er det mer enn jeg trodde, så er det mindre, så er det stabilt, og så forsvinner det penger igjen... Men nå har jeg 400 mer enn jeg trodde da, så lenge det varer... I går svinget det noe veldig, uten at vi brukte kortet i det hele tatt hehe. 

*Meya* skrev:
Neida, det er sikkert akkurat nå jeg har vært uheldig, men penger kommer og går, plutselig er det mer enn jeg trodde, så er det mindre, så er det stabilt, og så forsvinner det penger igjen... Men nå har jeg 400 mer enn jeg trodde da, så lenge det varer... I går svinget det noe veldig, uten at vi brukte kortet i det hele tatt hehe. 

Er ikke det en feil som er pga sammenslåingen?
Hadde ringt banken å snakket med de jeg :)

Min sms saldo viser i allefall fortsatt feil,å selvom jeg hadde fått inn penger viste den fortsatt feil(selvom det var etter at alt skulle være i orden)

Skal ikke være noe forskjell på det banken tilbyr for postbanken kundene skal det bli akkurat samme betingelser osv:)
Det sa de i banken når jeg snakket med de i allefall..
For jeg har både dnbnor og postbanken :)

Og når jeg trodde jeg hadde 400 mer, så hadde jeg etter en stund bare 150 mer... Jeje. Det går opp og ned her i livet ser jeg :p

Problemet ligger hos EDB ergogroup. De hadde en krasj. Er ikke bare DNB Nor og Postbanken som viser feil saldo. Jeg har Nordea og mangler litt penger selv.

http://www.idg.no/computerworld/article205718.ece

Får barnebidrag og barnetrygd dagen før. Men har ikke DNB nord, men DNB nor (sorry, måtte bare...)

Her har det gått voldsomt opp og ned. Manglet 1500, fikk 1000 tilbake, manglet 4-500 senere, og så 400 for mye... osv... Jeje.

Ta å ring dem, så får du jo vite hvorfor det er så ustabilt.
Men høres fornuftig at det er problemer pga omleggingen.

Akkurat det problemet har jeg også. Skrev en tråd om det for noen uker siden. Har DNB nor. Utrolig irriterende å aldri kunne stole helt på saldoen. Har opplevd forskjeller på flere tusen fra dag til dag, til og med time til time uten at jeg har brukt penger på flere dager. Sinnsykt irriterende!

Dette har skjedd ihvertfall 4-5 ganger, både før og etter sammenslåingen.

*yummymummy* skrev:
Ta å ring dem, så får du jo vite hvorfor det er så ustabilt.
Men høres fornuftig at det er problemer pga omleggingen.

Sitter på jobb så jeg kan ikke ringe... :-P

Fuglen skrev:
*Meya* skrev:

Sitter på jobb så jeg kan ikke ringe... :-P

Du kan jo sende en e-post? :)

Det tar jo vinter og vår før de svarer. Dere svarer raskere.

du kan chate med dem på dnb nor sin hjemmeside under kunde servic ;)

Back
Topp