Dere som har dilla på isbiter

FruUndercover

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Novemberbarna 19
Julegavene 2019
Vil anbefale disse. De er supergode og knase. Har hatt dilla på isbiter nå i alle 5 svangerskapene og det går noen poser av disse i løpet av en dag ♡
1410937765519.jpg
1410937780360.jpg

Har aldri kjent lysten på isbiter faktisk. :O Så dumt spørsmål kanskje, men hva er det som er så bra med isbiter? :P

Aner ikke. Får bare sånn følelse at jeg MÅ ha isbiter og knase dem. Får også sinnsykt lyst å spise snø. Før jeg dant disse stavene pleide jeg knuse isbitene til snø og spise med skje :p

Jeg var dilla på knuste isbiter med saft "over" forrige graviditet. Blir jo på en måte slush, hehe ;)

Isbiter er gode å knaske på :)

Isbiter er godt når det er varmt, hehe, men har aldri fått dilla på dem. :D

Her i huset er det samboeren som har dilla på isbiter, haha! :)

Har så dårlig erfaring med at plasten setter seg fast på isbitposer så her kjøper jeg ferdige isbiter på butikken.
Usikker på om det er 1 eller 2 kg i posen, men digger de isbitene :P Går et par glass om dagen med isbiter for å si det slik. :P

Aner ikke. Får bare sånn følelse at jeg MÅ ha isbiter og knase dem. Får også sinnsykt lyst å spise snø. Før jeg dant disse stavene pleide jeg knuse isbitene til snø og spise med skje :p
Har også slik bare MÅ ha isbiter :P Det er jo snadder å knase de isbitene.
Trøster meg selv at det kunne jo vært værre ting man bare MÅTTE ha, så spiser isbiter med god samvittighet :)

Hvor får man kjøpt de der da? :-) Her knaskes det..! :-D er jo bare sååå godt :-D

Sniker fra september her:D Jeg har vært super hekta på isbiter i ca 2 mnd nå. Kjøper store poser med "crushed ice" på meny. Så utrolig gode, og passe størrelse!

Jeg får bare ising i tennene av å tygge på isbiter, men jeg sier ja takk til isbiter i kald drikke :)

Back
Topp