dere som har døpt barna

tosmå*

Glad i forumet
Gav dere dåpsgave fra dere til barnet?

Vi har ikke gitt, men var i dåp i dag og de gav smykker og bestikk til sine egne barn i dåpsgave. så tenker kanskje jeg burde gitt noe[8|].....

Lurer på å forsølve smokkene da. Har tatt vare på en av Nathalie sine( ikke den første hun brukte men men...), og så forsølve en av Lukas sine og. Så har de det som minne...

Vi ga ingenting - annet enn selskap da... 

Christian fikk konto med en 5000,- i dåpsgave av oss.

Ga heller ingenting, men hadde selskap

vi har ikke gitt noe gave... eller jeg kjøpte et tro, håp og kjærlighet smykke til malin.. og har planer om å kjøpe det til julie også... men ikke skjedd enda... [:)] også fikk de selskapet.. syns det kostet nok.. sparer jo også til de hver mnd.. og ja.. nei, de fikk ikke noe konkret gave fra oss...

men det med smokkene var jo kjempesmart.. jeg har tatt vare på den siste til malin.. kanskje jeg rett og slett skulle gjort det.. det var jo kjempelurt... gjør de det hos vanlig gullsmed?[:)]

Begge mine fikk sølvkors som de bar til dåpen.

Vi har ikke gitt gave til våre barn

Vi har gitt barnesølje til begge to, mest fordi de trengte en til festen etterpå, og da var det en grei "gave" tenkte vi.

ser ut som  det er like vanlig å gi gave som å ikke gi da[:)].

Trillemor: her leveres det inn hos gullsmed hvertfall. Vet ikke om alle gulsmeder gjør det, men det erj o bare til å høre med de[:)].

Nei, barna våre fikk jo masse fint av faddere og besteforeldre - og vi "ga" selskapet[:)]

Nope, vi ga ingen gave.
Vi hadde jo selskap, og det får holde.

Trillemor: jeg tror du kan levere inn ting til forsølving
hos de fleste gullsmeder. Selv har jeg min første sko som er forsølvet [:)]

Back
Topp