Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Takk for svar[:D] Da må jeg tenke meg godt om, er jo ikke noe vits å ha to vogner som er irriterende i snøen[;)]
Rister den færlt på humpete underlag, eller er fjæringen god?
Hvis du skal ha en vintervogn bør du kjøpe vogn med lufthjul.
Vi har City Cross og er egentlig ikke fornøyd med den, ihvertfall ikke nå på vinteren.
Snøen pakker seg lett i hjulene, kurven under drar med seg snø, bakhjulene/bremsen fryser fast hvis vognen står ute og understellet blir lett slarkete.
I tillegg sklir den lett og fjæringen på vår er ikke spesielt god. (Men muligens bedre enn noen andre vogner, men det har jeg ikke erfaring med.)
Vi har både City Cross og Mountain Buggy. Mountain Buggy er overlegen på vinterføre, synes jeg. Jeg tror i hvert fall jeg ville valgt en vogn med lufthjul, de gir best demping på snø og is.
Hjulene er litt glatte ja, men jeg syns det bare gjør det enklere i trille jeg[:D] Kankskje for at jeg er vant til en trehjuling som borer seg ned i snøen..
har city cross og synes den er noe herk på vinterføre, vel og merke når det er snø og dårlig måkt, er det bra måkt (litt sånn oslo føre) så er den helt grei...
Men synes vogner med lufthjul er MYE bedre...Synes de får bedre tak...Men det er meg...[:)]
Tusen takk for mange svar[:D][:D]
Har hørt mye positivt om mountain buggy, så lurer kanskje på om jeg skal gå for en sånn. Tar ikke sjansen på å kjøpe enda en vogn som er irriterende på snøføre[;)]