Dere som har bytta bilsete

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Ble barna mer fornøyde av å sitte i et større? Er vell litt bedre oversikt og sånn? Vurderer å bytte ut maxi cosien nå (0-13kg), for Kristoffer begynner bare å gråte hvis vi kjører lengre enn 20 minutt [8|] Tror det er for han vil sitte mer oppreist.. når jeg legger han nedi setet prøver han å komme seg opp i sittestilling igjen. Sååeee.. skal vi bytte til besafen hans? [8D]

Jeg har samme problemet, så hadde jeg hatt et annet på lur så hadde jeg byttet[:)]

N ble i allefall veldig nysgjerrig på å se hva som foregikk utenfor vinduet. Hører ikke ett pip når vi er ute og kjører [;)]

Om du har neste bilsete allerede er det jo bare å prøve, så ser du jo om han vil like kjøringen bedre. 

Jacob ELSKER det nye setet sitt! Vi kjøpte Britax Multi-Tech i midten av august, og han har vært kjempefornøyd hver gang vi har kjørt bil etter det! Han sutret masse når vi satte han inn i bilen, synes det var grusomt.. Sparket i sete og styra på. Nå er det som en annen unge[8D]

Okei [:)] Da får vi prøve det andre, og så kan jeg heller ha maxi cosien i firmabilen til det er for lite (om det går an å skrue av airbagen).

Jaaa han storkoser seg [:D]
Sitter å kikker ut av vinduet og snakker [8D]

For en gangs skyld skriker han ikke når vi kjører bil. Så her var det å bytte bilsete som å komme til himmelen [:D]

Jaa lillegull elsker nye bilstolen sin :) nå så er det som en drøm å kjøre bil igjenn :)
han sovner når vi kjører eller bare stitter å ser ut eller leker seg med en leke :)

Benjamin hater å kjøre bil, ble litt bedre av å bytte sete [:)]

ORIGINAL: Nusk

Jaa lillegull elsker nye bilstolen sin :) nå så er det som en drøm å kjøre bil igjenn :)
han sovner når vi kjører eller bare stitter å ser ut eller leker seg med en leke :)

Samme her[:)]

Mina bare furtet og surva når vi kjørte bil før. Men når vi kjøpte britax setet og hu kom høyere ble hu mer fornøyd :) Nå sovner hun også, det gjorde hun ikke før :-)

ORIGINAL: Marlene*Og*Mina

Mina bare furtet og surva når vi kjørte bil før. Men når vi kjøpte britax setet og hu kom høyere ble hu mer fornøyd :) Nå sovner hun også, det gjorde hun ikke før :-)

Vi har samme sete.
Og Elias sovner også nå, gjorde han aldri i babysetet sitt.

Har ikke byttet enda..men blir nok multi-tech på nr2 også[:)]
Men han liker å kjøre bil da..skjelden det er noe sytring[:D]

Lurt litt på det samme.. Har et større i kjelleren..spørs om ikke det må til pers snart!

Ble mye bedre med større sete. Før gråt hun hver gang vi satte henne i setet og ville bare opp. Nå sitter hun høyt og fint og får med seg alt og hun er superfornøyd [:D]

Back
Topp