Dere som har bygget hus...

*juniseptembermamma*

Glad i forumet
Jeg leker litt med tanken på å bygge hus, men er veldig usikker på om vi har råd til det, så da lurer jeg på , hvor mye kostet det, allt i allt når det sto ferdig, evt. hvilken hustype bygget dere osv.??
Er veldig nysgjerrig[:D]

jeg å sambo holder på bygge hus nå..alt i alt 1,9 mill kanskje..var et tilbud vi fikk fra byggkjøp.et rimelig tilbud for unge så huset var alerede planlagt.vi er bare 21 år gamle så vi har ikke råd til noe dyrere.men veldig rimelig..nå gjør vi alt selv og for han er tømrer.
men han bygger bare på fritiden.skal betale det med hans intekt,jeg har dårlig helse og kan ikke jobbe på en stund,men skal studere om en stund

ORIGINAL: cathkal

jeg å sambo holder på bygge hus nå..alt i alt 1,9 mill kanskje..var et tilbud vi fikk fra byggkjøp.et rimelig tilbud for unge så huset var alerede planlagt.vi er bare 21 år gamle så vi har ikke råd til noe dyrere.men veldig rimelig..nå gjør vi alt selv og for han er tømrer.
men han bygger bare på fritiden.skal betale det med hans intekt,jeg har dårlig helse og kan ikke jobbe på en stund,men skal studere om en stund

oj, det var billig! hvordan fant dere det da??
Sitter å ser litt rundt, men allt er jo så dyrt...[&o]

*Dytt*

Huset ferdig innredet...kom på 3.5-4 mill...
180kvm grunnflate, halvannen etasje..

2,6 mill innflytningsklart, ikke gjort noe selv.
115 kvm, fire soverom, med car-port og halvt mål tomt.

ORIGINAL: Nøtta

Det var da ikke så ille... Er det sånn kataloghus, eller selvtegnet?

ORIGINAL: Cesilie

ORIGINAL: cathkal

oj, det var billig! hvordan fant dere det da??
Sitter å ser litt rundt, men allt er jo så dyrt...[&o]

huset var allerede planlagt utvendig av et byggefirma og vi takket jatil å bygge de..så de blir nok vanskelig finne like bra tilbud desverre.å siden sambo bygger selv blir de spart en del arbeidspenger til snekker..huset vårt ligger inne på interiør forum..bare gå å se..
de er skam dyrt å bygge.dumt at det skal være slik,men det koster å kjøpe og.

ORIGINAL: Cesilie

ORIGINAL: Nøtta

Det var da ikke så ille... Er det sånn kataloghus, eller selvtegnet?

prosjekterte hus fra Block W. altså kataloghus ja.

Back
Topp