Dere som har bunader/ festdrakter

Tresmåhjerter

Gift med forumet
Hvilke type har dere? Har Silje festdrakt, men nå har jeg og mannen blitt enige om at vi vil kjøpe oss like bunader til neste 17 mai:) elsker menn i bunad:p

Jeg har svart Ringeriksbunad :) Og helt enig...menn i bunad er lekkert ;)

Sent from my GT-I9100

Hvilke type har dere? Har Silje festdrakt, men nå har jeg og mannen blitt enige om at vi vil kjøpe oss like bunader til neste 17 mai:) elsker menn i bunad:p

Å så gøy da;) jeg har en grønn Nordlandsbunad som jeg fikk til min konfirmasjon. Å tenk den passer enda. Hihi vært litt ut og inn sying. Og litt opp og ned i vekt. Nå var det jo bra timing så den passer med magen ;))

Har blå bolsøybunad som jeg fikk til konfirmasjonen + bolsøybunad med rød vest som jeg har arvet etter min gudmor.

Den med rød vest vil aldri passe meg, siden gudmoren min var mye mindre enn meg. Men den kan jo arves videre :)

En bunad bør velges fra ett sted man har tilknytning til.

Har blå bolsøybunad som jeg fikk til konfirmasjonen + bolsøybunad med rød vest som jeg har arvet etter min gudmor.

Den med rød vest vil aldri passe meg, siden gudmoren min var mye mindre enn meg. Men den kan jo arves videre :)

En bunad bør velges fra ett sted man har tilknytning til.

Så enig med deg.. bor ved kysten jeg da så aller helst skulle min være blå som havet meeen det for duge fordet ;) min mor, søster og bestemor har alle samme, de i blå da.. ;)

Jeg har en blå gudbrandsdal festdrakt uten forkle :) Jeg er så stolt av den :)

Nordmørsbunad har jeg :-) det finnes ikke bunad fra der samboeren min kommer fra, så han er så lei seg for han ønsker seg så fælt bunad :-) mulig jeg spanderer på han en nordmørsbunad hvis han får ræva i gir og gifter seg med meg :-p

Eg har Rogalandsbunaden av type Jelsa. Er veldig gla i bunaden min og hadde håpet at eg skulle fått den på meg nå, men den gang ei.. Får ta det til neste år! Min sambo kommer nok ikke til å få seg noe bunad i og med at han er tysk.. men men, håpe at prinsen vil ha bunad når den tid kommer ;) :)

Har blå nordlandsbunad :) pappa var fra Helgeland, så har alltid følt tilknytning dit, selv om jeg er trønder:) synes trønderbunaden er litt trist, mn veldig fin hvis man har konehodepryden :)

Har blå nordlandsbunad jeg også, og jeg kommer fra Helgeland :)
Den er uten tvil den fineste bunaden jeg vet om ♡

Sendt fra min Samsung Galaxy S4♥

Jeg har svart lundeby, men den er ikke brukt siden avslutningen på videregående. Er ikke så glad i bunad, men syns det er veldig pent :)

Vest Telemark bunad som mamma lagde til konfirmasjonen min ♡

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp