Dere som har bugaboo

*dreamer*

Forumet er livet
Hvordan synes dere at den er på snøføre?
Jeg har vinterhjulene og den kommer seg fint frem, men jeg synes at det rister noe helt forferdelig[8|] Snuppa sover godt da, men det ser ikke spesielt behagelig ut. Vurderer å kjøpe en vogn til som er bedre i ulendt terreng. Er veldig fornøyd med den ellers da[:D]

Jeg elsker min buggis (har hatt den til storesøster også), men det er ikke noen superb vintervogn eller turvogn i ulent terreng. Så skal du ha en litt mer skogsturvogn så hadde jeg nok kjøpt noe anna i tillegg, men til sånn helt vanlig bruk (turer, shopping ol) så er den aller best (syntes jeg da[;)])
Jeg har brukt vinterhjulene nå når det har vært på det værste, men liker ikke ha de på -stress å ikke kunne svinge som jeg vil....men de funker bra altså [:)]

Jeg har en mountain buggy i tillegg;)

Syntes at vinterhjulene funka bedre enn fryktet. Veldig fornøyd med vogna!
Dessuten har vi bitteliten bil, så ikke så mye annet enn Bugaboo som hadde fått plass inni der;-)

Veldig fornøyd med vogna jeg og, og synes at vinterhjulene fungerer bra[:D] Men synes at det er litt lite fjæring på humpete snøveier[;)]
*Minibønna*: Er du fornøyd med mountain buggy? Hvordan er den på vinterføre og i annet ulendt terreng?

ORIGINAL: *dreamer*

Veldig fornøyd med vogna jeg og, og synes at vinterhjulene fungerer bra[:D] Men synes at det er litt lite fjæring på humpete snøveier[;)]
*Minibønna*: Er du fornøyd med mountain buggy? Hvordan er den på vinterføre og i annet ulendt terreng?
jeg er storfornøyd, den vogna får jeg med meg overalt[:D] hatt 3 stykker, kjøpt og solgt og ender alltid opp med å kjøpe MB igjen

Back
Topp