Dere som har Bugaboo cameleon...

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Hvordan stelleveske har dere? Vi har kjøpt en Bugaboo, og var i dag ute for å kjøpe stelleveska de har i skinn i samme merket. Men dama i butikken sa veska ikke kunne henge på vogna da den bare sklidde ned.. Og at den var for å bære på skulderen. Syns det høres slitsomt ut, trodde stelleveske var for å henge på vogna ;)

Så hvordan har dere løst det? Henger stelleveska fint på vogna?

Har en petunia piclebottom. Den henger helt fint. Og det gjør sikkert mange andre også. Hadde aldri vurdert noe som skulle henge på skulderen iallfall...

Og den holdes på plass uten å skli nedover styret?

Hun sa ikke det kun om bugaboo stelleveska, men generellt alle stellevesker man hang på vogna..

brio sin har både sånn snor som henger og 2 borrelåser på siden, så du kan sette den helt fast i styret. er veldig fornøyd med min. ellers er det noen som har antiskli på hanken, og det kan og funke.

Kjøp tinkafu sine kroker. De festes med borrelås på begge sider, klipser så bare vesken på. Jeg brukte fleurville sin og mne egne vesker. Alt kan henges i de krokene.. Koster 149 tror jeg.

Vi har Allerhand Messenger bag. Det ble denne fordi mannen og jeg skulle dele permisjonen 50/50 og han nektet å gå med en veske som var for jentete. :)

Veldig kjekk veske med veldig praktiske rom og ting inni og som henger helt fint av seg selv uten ekstra kroker. Vi har derimot også Tinkafu-kroker på styret slik at man kan henge handleposer og sånt på og som noen andre her sier kan man vel henge de aller fleste vesker i disse. :)

Vi kjøpte bugaboo vesken sammen med vognen, men den ble ikke mye brukt nei... Sklei ned og var bare i veien. Har en pose under vognen isteden og klarer meg fint uten stelleveske.

Back
Topp