dere som har brukt/eller har simo

• Trådstarter Trådstarter *BV addict*
  • Opprettet Opprettet
B

*BV addict*

Guest
vogna er jo ganske stor og tung.
jenta mi er stor for alderen. syntes det begynte å bli tungt å trille slik stor vogn med stor jente så kjøpte meg en rein sportsvogn da hun var ca 1,5 år.

har dere brukt vogna ut hele vognperioden, eller har dere innvestert i rein sportsvogn ettersom arnet har blitt større?
hvor gammel var eventuelt barnet deres da dere byttet vogna ut?

Vi har og bruker den enda.
Har kjøpt en annen også, en carena vogn.. men liker den ikke så godt som simo, så det blir til at jeg drar rundt på simo`n[:D]

Tobias er 3 år, og de gangene vi bruker vogn så bruker vi enten simoen eller emmaljunga duo edgen.. [:)]
Hadde med simoen til danmark i sommer fordi kurven på den er "fast".. på emmaljungaen er det bare sånn tøykurv med plate som subber i bakken.. [8|]

Har hatt ENDEL vogner, men vil aldri kvitte meg med simoen.. har igrunn brukt den og supplert med andre vogner underveis, men jeg syns ikke den er tung å trille på.. dessuten har han god plass i den.. [:)]

småen er 2 år, og vi bruker fremdeles vogna hver dag[:D]

Simo 4 ever!![:D]

Jeg kommer til å bruke den vogna "all the way"! Elsker den!
Mulig jeg har uante krefter eller mad skills, men jeg synes ikke den finnes tung jeg da.

jeg syntes liksom at det så litt dumt ut med stor unge i en sånn stor vogn.
syntes liksom det så litt bedre ut med en rein sportsvogn belaget på større barn..
men jeg elsker simo over alt og kunne jo ikke tenke meg noe annet.
men vet jo ikke helt hvorfor jeg syntes det..... er jo ingen annen vogn jeg kunne tenke meg, men føler liksom at en litt mindre sportsvogn er på sin plass når barnet er stort....[&:] men kan hende jeg tar feil...
ser ikke for meg 3 åringen min i den simovogna..... og ho bruker jo vogn innimellom

har simo til lillesøster og elsker den...

Snuppa er 2 år og vi bruker den fortsatt. Men har i tillegg kjøpt en litt stor trille(simo 527 eller hva den nå heter) som vi bruker på reising, shopping etc

Hadde Simo til han var ca. 1 1/2.
Da brukte jeg nesten ikke vogn, bare bæretøy - vogn ble stort sett brukt når andre skulle hente ham i barnehagen. Og siden svigermor syntes Simovogna var stor, tung og uhåndterlig, endte jeg opp med en lettere, relativt rimelig trehjuling, GT Safari. Helt ok vogn til helt ok pris.
Simovogna går i arv til søster'n som venter ei prinsesse i vinter - genial babyvogn, stor og trygg og stødig, men til vår bruk passet den litt dårligere når G ble større - trillet stort sett bare gjennom tett trafikert Oslo sentrum, eller inne på handlesentere. Da passet det bedre med en trehjuling hvor jeg kunne løsne fronthjulet. [:)]

Jeg har brukt vogna MYE, men har også hatt en sportsvogn i tillegg..mest fordi den tok mindre plass i bilen.

ORIGINAL: Skorpio82

Jeg kommer til å bruke den vogna "all the way"! Elsker den!
Mulig jeg har uante krefter eller mad skills, men jeg synes ikke den finnes tung jeg da.

Brukte den av og på hele vognperioden. Var innom noen andre vogner og, men falt alltid tilbake på Simo vogna.[:)]

Back
Topp