dere som har brukt el-tester før dere ble gravide

**Camilla**

Glad i forumet
Håper dere kan ta dere tid til å hjelpe meg litt?

Det jeg lurer på er: viser digitale el-tester ALLTID når en har eggløsning?

Grunnen til at jeg lurer er:
15 mai var første dag i siste mens. Regnet ut at jeg skulle hatt el rundt 28/29/30 mai,begynte å teste 26 mai for sikkerhetskyld. Testa hver dag frem til 3 juni,ingen el[>:] Så 10 juni fikk jeg positiv g-test [:D]

Men har jeg da hatt el før 26,eller kan det være mulig jeg har hatt el selvom jeg ikke har fått positiv el test?
(var første pp og derfor første gangen jeg prøvde å finne eggløsning). Kan vel ikke ha hatt el etter 3 juni ettersom jeg testa positiv bare 7 dager etter?

Lurer mest for at jeg nå har gått ut i fra vanlig termin beregning (28 dager), og har da termin rundt 20 februar [:)]

Takker på forhånd for svar[:)]

har bare brukt de billig strimlene, og de må man jo tolke selv, hvet ikke hvordan det re med de andre.......kan jo være en feil vare?

jeg har brukt den digitale typen, og den har vist at testen har vært "funksjonell"... litt vanskelig å vite når jeg ikke har testa mer enn en mnd[8D]
Skulle gjerne visst om det er mulig den digitale ike har vist at jeg har hatt el selvom jeg har hatt det?[>:]
[:)]

hmmm håper du finner ut av det da, hvis det sto på den at den fungerte så gjorde den sikkert det, men kan hende du hadde el før du begynte å teste? er virkelig ikke noen ekspert for rett etter jeg startet med testingen etter el ble jeg gravid[;)] det går å spørre inne på fs forumet der er det flere som bruker den tror jeg[:)]

Ja,er det jeg lurer på om jeg har fått el før 26 [:)] Men finner det vel ut på ul [:)]

Back
Topp