Marihøna Prøver på nr 2 siden nov/15 Assistert-jentene 10 Feb 2016 #1 Hvor raskt kom bivirkninger? Jeg er på dag 2 og har fått menssmerter. Kan det være Crinonen så raskt?
Hvor raskt kom bivirkninger? Jeg er på dag 2 og har fått menssmerter. Kan det være Crinonen så raskt?
Escarina Glad i forumet Novemberlykke 2016 11 Feb 2016 #2 Jeg fikk også menssmerter på natten/neste dag etter å ha startet med det. Så tror nok det er crinonen ja
Jeg fikk også menssmerter på natten/neste dag etter å ha startet med det. Så tror nok det er crinonen ja
Marihøna Prøver på nr 2 siden nov/15 Assistert-jentene 11 Feb 2016 #3 Escarina skrev: Jeg fikk også menssmerter på natten/neste dag etter å ha startet med det. Så tror nok det er crinonen ja Klikk for å utvide … Takk for svar var du gravid da?
Escarina skrev: Jeg fikk også menssmerter på natten/neste dag etter å ha startet med det. Så tror nok det er crinonen ja Klikk for å utvide … Takk for svar var du gravid da?
Escarina Glad i forumet Novemberlykke 2016 11 Feb 2016 #4 Jeg har innsett i dag Fryseforsøk starter crinone før innsett
Marihøna Prøver på nr 2 siden nov/15 Assistert-jentene 11 Feb 2016 #5 Escarina skrev: Jeg har innsett i dag Fryseforsøk starter crinone før innsett Klikk for å utvide … Aha!! Lykke til
Escarina skrev: Jeg har innsett i dag Fryseforsøk starter crinone før innsett Klikk for å utvide … Aha!! Lykke til