Dere som har brukt Clearblue med ukesindikator...

Lykkeliten_87

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Desemberskatter 2016
Hvilken dpo fikk dere 2-3 uker? Er 4+2 idag (16 dpo), målte hcg på 146 hos legen igår... Den skal jo vise 2-3 ved ca 200 hcg +++. Idag viser den fortsatt 1-2, er det normalt?

Vet jeg overbekymrer meg litt altså... Har ikke hatt noen blødninger, men har myyye vondt nedentil :/
 
Hvilken dpo fikk dere 2-3 uker? Er 4+2 idag (16 dpo), målte hcg på 146 hos legen igår... Den skal jo vise 2-3 ved ca 200 hcg +++. Idag viser den fortsatt 1-2, er det normalt?

Vet jeg overbekymrer meg litt altså... Har ikke hatt noen blødninger, men har myyye vondt nedentil :/
Jeg fikk 2-3 på tirsdag, da var jeg 4+4:) Er nok bare for tidlig enda;)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg fikk 2-3 på tirsdag, da var jeg 4+4:) Er nok bare for tidlig enda;)


Sent from my iPad using BV Forum


Klarte ikke å slå meg til ro med det. Så tenkte jeg at kanskje de er sånn som de andre Cb testene. At hvis de får for mye urin så blir de svakere. Så tok en til og holdt den i 8-10 sek i urinen (urinen var ikke morgen urin) og da kom dette opp:

ImageUploadedByBV Forum1398942164.938146.jpg


1 time etter jeg fikk 1-2. Urinen var ca like mørk begge ganger...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
HcGproduksjon må være veldig individuelt, eller?
For meg viser CB digital ca en uke kortere enn jeg er på vei.. Gjorde det med førstemann også...


❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille januar 2015❤️
 
Jeg hadde to svake CB tester, en fredag og lørdag. Kjøpte CB digital med uke som viste GRAVID 1-2, var hos legen på mandag som også var positiv;).


Sent from my iPhone using BV Forum
 
HcGproduksjon må være veldig individuelt, eller?
For meg viser CB digital ca en uke kortere enn jeg er på vei.. Gjorde det med førstemann også...


❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille januar 2015❤️

Hcg er veldig individuelt ja. Jeg hadde kun 56 i hcg i blodet på dag 13 og det er egentlig ikke så mye. Men det var 146 på blodprøve to dager senere (15 dpo) som er kjempefin stigning. Men jeg er nok litt treg i hcg.

Men du husker å legge på 2 uker på det testen viser eller? At når den viser 1-2 så er du 3-4 og når den viser 2-3 så er du 4-5 uker? :)

Denne tabellen viser jo de store forskjellene ;)

ImageUploadedByBV Forum1398975267.166249.jpg


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Når jeg var 4+4 viste min 2-3


Gravid med lillebrøster som kommer i desember/januar <3
 
Jeg legger på ukene før EL også ja;) Min viste 1-2 på 4+5... Men jeg husket jeg reagerte på det med sønnen min også, at de viste litt lavt.. Jeg får heller ikke positiv GT før etter IKM.. Så er sikkert litt treg i produksjonen :p


❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille januar 2015❤️
 
Jeg var hos legen og tok blodprøve nr 2 i dag... Hadde 76 på første prøve, tror det er 18 dpo (men vet ikke helt pga SA) Blir spennende å se om stigningen er bra:D


❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille januar 2015❤️
 
Jeg var hos legen og tok blodprøve nr 2 i dag... Hadde 76 på første prøve, tror det er 18 dpo (men vet ikke helt pga SA) Blir spennende å se om stigningen er bra:D


❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille januar 2015❤️

Får du svar mandag eller? Jeg tok også ny hcg på fredag :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Jeg vet at man kan ikke måle HCGstigning ved å se at testene blir sterkere... Men tenker at dette må jo være bra likevel :p
Kanskje det faktisk er en liten lillebror eller søster der inne :)


❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille januar 2015?❤️
 
Dumme meg tok av nysgjerrighet test på morgenurin idag, viste 1-2. Nå tenker jeg at det sikkert går galt, teite meg:p
 
Dumme meg tok av nysgjerrighet test på morgenurin idag, viste 1-2. Nå tenker jeg at det sikkert går galt, teite meg:p


Hvor langt er du? Jeg fikk 2-3 uker først 4+2 denne gangen. Har ikke prøvd å få 3+ enda selv om jeg er 5 uker idag. Man skal ikke stole blindt på de testene der. Alt er nok i skjønneste orden ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hvor langt er du? Jeg fikk 2-3 uker først 4+2 denne gangen. Har ikke prøvd å få 3+ enda selv om jeg er 5 uker idag. Man skal ikke stole blindt på de testene der. Alt er nok i skjønneste orden ;)


Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg fikk 3+ da jeg var 5+1, fikk 2-3 dagen før:)

Hvordan gikk det med hcg-målingen?:)


Sent from my iPad using BV Forum
 
Jeg produserer hcg litt tregt tror jeg.. For henger alltid en uke etter uketesten... Sist gang jeg tok sånne tester ble jeg kjempe bekymret for det, sønnen min er 11 måneder nå, så det gikk bra ;) Derfor tenker jeg ikke så mye på det nå... Produksjonen er individuell og det er stigningen som er vesentlig... Hvis du ser på de hcgoversiktene så er normalverdiene en veldig bred gruppe..


❤️lilleskatt mai 2013❤️
❤️bittelille januar 2015❤️
 
Back
Topp