Dere som har brukt CB med ukesindikator...

Lykkeliten_87

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Desemberskatter 2016
Hvilken dpo fikk dere 2-3 uker på den? Jeg er 4+2 (16 dpo) men får fortsatt 1-2 uker. Måte hcg hos lege mandag (da var det 56) og onsdag, igår (da var det 146) noe de sa var en veldig bra stigning. Siden CB 2-3 uker trenger 200 hcg for å slå ut trodde jeg den ville slå ut idag. Har ikke hatt noen blødninger, men har en del vondt nedentil (noe som sikkert er normalt...)

Hvilke erfaringer har dere? Er det mest sannsynlig for tidlig idag siden hcg var på 146 igår?

Jeg fikk aldri 2-3, men fikk 1-2 da jeg var 3+6 og 3+ da jeg var 4+6 :) Tok du på morgenurin? Det har jeg hørt er ganske viktig for å få riktig resultat :) Tror nok du hadde fått 2-3 om du hadde tatt den i morgen :) Kan hende det var litt for tidlig i dag :)

Jeg fikk aldri 2-3, men fikk 1-2 da jeg var 3+6 og 3+ da jeg var 4+6 :) Tok du på morgenurin? Det har jeg hørt er ganske viktig for å få riktig resultat :) Tror nok du hadde fått 2-3 om du hadde tatt den i morgen :) Kan hende det var litt for tidlig i dag :)

Tok morgen urin istad ja men klarte ikke slå meg til ro med resultatet. Så tenkte jeg at kanskje de er sånn som de andre Cb testene, at de blir svakere hvis de får FOR MYE urin. Så tok en ny og hadde den "bare" 8-10 sek i urinen. Da kom denne opp:

ImageUploadedByBV Forum1398942328.699101.jpg

1 time etter jeg tok den andre altså og denne var ikke på morgen urin! Så nå er jeg fornøyd

Sent from my iPhone using BV Forum

Tok morgen urin istad ja men klarte ikke slå meg til ro med resultatet. Så tenkte jeg at kanskje de er sånn som de andre Cb testene, at de blir svakere hvis de får FOR MYE urin. Så tok en ny og hadde den "bare" 8-10 sek i urinen. Da kom denne opp:

Vis vedlegget 59394

1 time etter jeg tok den andre altså og denne var ikke på morgen urin! Så nå er jeg fornøyd

Så betryggende da :) Hehe, rart at det var bare en time som utgjor forskjellen :P

Tok bare en og den tok jeg ca 4+5, da fikk jeg 2-3 på den :) men så lenge det er stigning så ikke bekymre deg for de der.. De er jo bare indikatorer, og er ikke alle dem stemmer med :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Tok bare en og den tok jeg ca 4+5, da fikk jeg 2-3 på den :) men så lenge det er stigning så ikke bekymre deg for de der.. De er jo bare indikatorer, og er ikke alle dem stemmer med :)

To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3

Fort å bli nervøs og usikker når man tester for mye :p Så skal prøve å skjerpe meg. Fikk jo 2-3 nå når jeg tok en ny en time etter den jeg fikk 1-2 på. Eneste forskjellen var at jeg holdt den litt kortere i urinen når jeg fikk 2-3 :p Så er fornøyd nå

Fikk 1-2 1dpo, 2-3 da jeg var 18dpo, 4+4. Så fikk jeg 3+ 4 dager etter.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

når jeg var 6+2 fikk jeg 3+

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vis vedlegget 59394

Hvor er testen der ifra egentlig?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hehe ja det står på svensk og finsk tror jeg ;)

Back
Topp