Dere som har brukt Babyplan tidligtest for å teste ut Ovitrelle ...

persefone

Glad i forumet
Assistert-jentene
... Har testene blitt helt blenda etter hvert, eller er det ikke uvanlig at man skimter noe svakt lenge? Når ble de i så fall blenda? Jeg er på åttende dag etter ovitrelle i dag, 6DPO, og er i gang med tidligtestingen :bag: Skimter en svak strek og lurer på hvor lenge den kan holde seg fremover og bare være Ovitrelle.
 
Det er veldig individuelt når Ovitrelle går ut av systemet. Mine tester ble så og si blenda først 8dpo og økte igjen 9dpo.
 
Ja, er for første gang gravid! :D Det ble som Evlina sa, 8 dpo (morgen og kveld) var streken helt borte. 9 dpo så jeg ørsvak strek igjen og 10 dpo testet jeg klart positivt, med utslag på CB digital (gravid uke 1-2).
 
Ja, er for første gang gravid! :D Det ble som Evlina sa, 8 dpo (morgen og kveld) var streken helt borte. 9 dpo så jeg ørsvak strek igjen og 10 dpo testet jeg klart positivt, med utslag på CB digital (gravid uke 1-2).

Ååå så bra!! Gratulerer!!:):)
 
Ja, er for første gang gravid! :D Det ble som Evlina sa, 8 dpo (morgen og kveld) var streken helt borte. 9 dpo så jeg ørsvak strek igjen og 10 dpo testet jeg klart positivt, med utslag på CB digital (gravid uke 1-2).

Mener du 8 dager etter Ovitrelle, eller 8 dager etter eggløsning? :)
 
Tusen takk :) Mener 8 dager etter innsettdagen (med innsettdagen som dag 0), altså 10 dager etter Ovitrelle.

8 dager etter uttak er 8 dpo, og du satte vel Ovitrelle to dager før uttak og ikke to dager før innsett? :shy:

Gratulerer med positiv test. :)
 
Back
Topp