Dere som har brukt 30 days shred

Tullemor79

Gift med forumet
Gikk dere videre til nivå 2 etter 10 dager selv om dere ikke klarte alle øvelsene uten modifisering? Eller er det bare jeg som ikke klarer å følge hun som gjør full øvelser hele tiden?[8|]

Eg gjør de fleste modifiserte..kan feks ikkje ta push-ups haha fiskebollemuskler[8D]

Øvelsene er modifiserte i level 2 og 3 også..bare se på hu blonde dama du[:D]

ORIGINAL: Vesten

Eg gjør de fleste modifiserte..kan feks ikkje ta push-ups haha fiskebollemuskler[8D]

Øvelsene er modifiserte i level 2 og 3 også..bare se på hu blonde dama du[:D]

ok, får kanskje bare fortsette da... hadde egentlig bestemt meg for å ikke gå videre til nivå 2 før jeg klarte alle øvelsene, men kan jo ta en stund før jeg klarer så mange push-ups strakt...[8D] de fleste andre klarer jeg skikkelig da!!

hvor finner dere dette opplegget? på nett eller må det kjøpes? høres ut som det er vært ett forsøk. Litt treg jeg da ser jeg hehe[8D]

Jeg får ikke til å ta armhevinger uten å ha knærne i gulvet. Men alt det andre greier jeg med den "vanskelige" typen.

ORIGINAL: 1jente og 1 spire

hvor finner dere dette opplegget? på nett eller må det kjøpes? høres ut som det er vært ett forsøk. Litt treg jeg da ser jeg hehe[8D]

man kan laste ned ulovlig, eller man kan kjøpe DVDen[;)]

ORIGINAL: lillebebis

Jeg får ikke til å ta armhevinger uten å ha knærne i gulvet. Men alt det andre greier jeg med den "vanskelige" typen.

samme som her det da. Sliter litt med styrken i skuldrene tror jeg, for jeg synes det er så tungt når jeg skal løfte over hodet med vekter...

edit: klarer noen strake push-ups, men ikke så mange som de gjør på video'n

Armhevinger er ikke jeg noe flink til, syns det er så tungt [;)] Så på armhevings-øvelsen tar jeg heller den øvelsen der man har føttene opp og trener magen [;)] Det blir mere effektivt for meg.. Er bare på dag 5 i level 1 jeg da, men syns det er grei trening [:)]

hvor mye har dere som har brukt det en stund gått ned? i vekt eller cm.....

ORIGINAL: 1984Ida

Armhevinger er ikke jeg noe flink til, syns det er så tungt [;)] Så på armhevings-øvelsen tar jeg heller den øvelsen der man har føttene opp og trener magen [;)] Det blir mere effektivt for meg.. Er bare på dag 5 i level 1 jeg da, men syns det er grei trening [:)]

er ikke så veldig god på armhevinger jeg heller, derfor jeg prøver å pushe megselv litt på den øvelsen[;)]

hvor mye har dere som har brukt det en stund gått ned? i vekt eller cm.....

Jeg er kun på dag 10 nivå 1 i morgen, så jeg har ikke målt noe siden jeg startet. Tenkte å måle meg før jeg går over til nivå 2 for å se om det hjelper noe[8D]

oki, spennende å se da[;)] hvor kjøpte du den?

oki, spennende å se da[;)] hvor kjøpte du den?

*kremt* lastet ned fra nettet (ikke helt lovlig men...)[8|]

Back
Topp