Dere som har bolig over flere etasjer..

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Har dere alle soverommene i samme etasje? Noen som har barna i en annen etasje?
Jeg lurer fordi vi er egentlig manko på et soverom. Vi har ett lite og et passe stort rom i 2 etg. Og mulighet for 1 soverom i 1 etg. Men jeg ønsker egentlig ikke å ha barna i egen etasje i tilfelle det skulle skje noe[&:] 
Jeg har vel til og med hatt flyttetanker[8D]

Da jeg var mindre sov vi barna i 1.etg og mamma og pappa i 2.etg.
Men jeg var vel 4 år da, og søsknene mine større

Vi har 3 etg og det er soverom i alle etg..
Her sover Noah i topp etg,vi i mellom etg..

Men jeg ønsker meg ett hus med alle soverom i samme etg[:)]

ORIGINAL: hissigproppen MØMØ

Da jeg var mindre sov vi barna i 1.etg og mamma og pappa i 2.etg.
Men jeg var vel 4 år da, og søsknene mine større

Jeg synes også det er greit når barna blir større. Men det er fortsatt endel år igjen til det....

Klarer liksom ikke bestemme meg om jeg ønsker å selge eller ikke... Er jo ikke akkurat beste markedet nå om dagen.
Men vi har egentlig oppussingsplaner her også, gidder ikke begynne med det om vi skal selge....

Vet ikke om jeg får sove godt om natta hvis barna er i egen etasje[&:]Hva om det skulle komme uinviterte gjester, brann etc. Huff[&o]

2 soverom oppe og et snart 2 nede... gutten på 1 år ligger oppe sammen me oss på hver sitt soverom og barna på 8 og 3 ligger nede... det går helt fint

Det er greit når barna er større. Her i huset er det soverom i to forskjellige etasjer. Lisjepia får ett lite soverom i samme etasje som oss i løpet av våren[:)] Ellers er de 3 andre soverommene på loftet og der sover jenta mi på 11 år, og mannen min sine jenter på 9 og 11 år når de er her.

vi har barna i 1 etg å sover selv i 2 etg.

Vi har 2 soverom i 1.etg og 1 i 2 etg. Men det oppe er sammen med stue og kjøkken og blir bare brukt som lekerom til småen også har samboeren pc`n sin der, bruke det også som gjesterom, er så dårlig luft på det rommet så det er egentlig ikke brukenes som fast soverom.

Nede har småen det lille soverommet og vi det store rett over gangen. Går helt greit at han har det lille, side han bare sover der og har klær og noen bøker der inne.

Men husker når vi var små så hadde jeg og brødrene mine øverste etg for oss selv, jeg var 8-9 år, bror min 10-11 og lillebror våres var vel 2-3 år. Tror ikke mamma hadde gjort det hadde vi vært yngre, eller lillebror ikke hadde storesøsken i samme etg.

Vi har ett hus med 3 plan og nedi kjellern sover min eldste(10år) og sambos 2 gutter(4 og 6 år) mens på toppen sover sambo og jeg og Dennis...det er 2 soverom øverst...Men vi har dørene oppe om natta så vi hører om det er noe nedi kjellern...Det skal sies at det er ganske lytt.-..

Eldste sover i kjelleren og mannen min, jeg og yngste sover i 1 etasje

Vi har to soverom oppe og to nede.Her sover tvillingene på et rom og storebror sover på samme rom som oss oppe,mens han har lekerom nede!For meg er det uaktuelt og sove i forskjellige etasjer[:)]Men nå skal vi srtaks flytte og får da 4 soverom i samme etasje og det gleder jeg meg til[:D]

Vi har 2 etasjer.. 1 etasje er det 1 soverom + vaskerommet og en bod
Oppe har vi 3 soverom, så vi sover alle oppe, og nede er gjesterom/hobbyrom

Et av kriteriene når vi skal kjøpe/bygge hus er at alle soverom skal ligge i samme etasje. Hadde aldri følt meg trygg på å ha ungene i en annen etasje enn oss selv.. 

vi har mekka litt rundt her vi da....
så nå sover vesla mi nede jeg sover rett på toppen av trappa omtrent og sander har rom ved siden av der igjen...
Dett gjorde vi for at Kittekat og Adam skulle få vært sitt soverom også... selv om Kittekat nå sover på det som en gang var en kjøkkenkrok og Adam på rommet innenfor...

Når jeg skal kjøpe vil jeg veldig gjerne ha alle soverommene i samme etg men dette funker veldig greit sånn som det er nå...

vi har to soverom i hovedetasjen og to i under...men bruker dei to vi har i hoved, og dei vi har nede har vi gjort om til tvstue og det andre til kontor....kunne ikkje tenkt meg å hatt thea i ei anna etasje me tanke på brann og lignande..

Vi har et gjesterom i førsteetasjen, å to i andre etasjen, hvorav vi bruke d ene som klesrom å d andre e vårt soverom som ungen å ska legg på ihvertfall t ho e 6 mnd. Vi ska innred 3 etasjen no, å der ska vi ha vårt soverom å et klesrom, da ska gulle ligg på vårt gamle soverom i 2. etasjen. Vi ska ha babycall på romme hennes, å sjer derfor ikke nå problem i at ho ska ligg i etasjen under oss.

Dessutn så har vi boligalarm, å låse alltid ytterdøra, både på dagtid å om natta, så d bekymre æg mæg itj så my for. [:)]

I utgangspunktet hadde vi alt på ett plan - og alle soverommene i samme etasje, men nå har vi bygget på huset slik at vi voksne og minstejenta har soverom oppe, mens de to største barna har soverom nede.

ORIGINAL: Skreppa med leppa

Her har vi alle soverom i 2 etg. 4 soverom og ett bad.
Så er stue, spisestue, gang og kjøkken i 1 etg.

vi også.
men har en bod oppe og et bad til nede

ORIGINAL: Beckymams

Vi har et gjesterom i førsteetasjen, å to i andre etasjen, hvorav vi bruke d ene som klesrom å d andre e vårt soverom som ungen å ska legg på ihvertfall t ho e 6 mnd. Vi ska innred 3 etasjen no, å der ska vi ha vårt soverom å et klesrom, da ska gulle ligg på vårt gamle soverom i 2. etasjen. Vi ska ha babycall på romme hennes, å sjer derfor ikke nå problem i at ho ska ligg i etasjen under oss.

Dessutn så har vi boligalarm, å låse alltid ytterdøra, både på dagtid å om natta, så d bekymre æg mæg itj så my for. [:)]

Jeg tenker mest på brann jeg, da.. Med å ville ha ungene nært. Da hjelper det ikke med låst ytterdør. [8D]

Back
Topp