Dere som har blogg...

x1x2 tette_og en til

Flørter med forumet
har dere offentligjort graviditeten der ? Syntes det er så vanskelig å blogge om dagen, da graviditeten utgjør så mye av hverdagen min om dagen.. Er jo bare 6 uker på vei så vil jo ikke at "alle" skal vite det riktig enda...
Hmm hva gjør dere egentlig ?

nei det har jeg ikke.. MEN, jeg er "dårlig" (les glemsk) å blogge,  og har ikke skrevet noe der etter jeg fant ut jeg var gravid,  også er det ingen som leser bloggen min[&o][&:]

ORIGINAL: SistemannIMagen

nei det har jeg ikke.. MEN, jeg er "dårlig" (les glemsk) å blogge,  og har ikke skrevet noe der etter jeg fant ut jeg var gravid,  også er det ingen som leser bloggen min[&o][&:]

Hehe, det kan da vel hende!
Skulle gjerne ha blogga, men jeg har ikke tid til å bli avhengig av det også.. Holder med BV og FB og msn[;)]

jeg har blogg. og jeg har blogget litt om det. men siden både dataen min med alle bildene mine har gått i stykker og jeg er ikke så bra form så får jeg ikke blogget som jeg vil[:(]

haha ja det kan jo hende. har noen få følgere, men det er aldri noen som legger igjen kommentarer, så føles ut som jeg sitter å blogger til meg selv. tenkte å bli mer "aktiv" etterhvert som graviditeten offentliggjøres[:D] kanskje eg offentliggjør den der inne og legger link til fb[;)]

http://lonesverden.blogspot.com/ her er forresten adressen[8D][:D][:D]

Åh, for noen nydelige VALENTINES/MORSDAGSgaver du fikk 
Kakene var favoritten[:)][:)]

ORIGINAL: Julia09

Åh, for noen nydelige VALENTINES/MORSDAGSgaver du fikk 
Kakene var favoritten[:)][:)]

ja sambo er av den romantiske typen[:D] har bursdag på tirsdag, så spent å se hva han finner på da[:D]

send litt hit til min davel!![:)] Ikke hold på godene selv[:)]
Er sykt glad i samboeren min, men han er desverre ikke så romantisk av seg[8D]

Back
Topp