Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Etter 6 timer ca kom første dose med blodslim,så gikk det enda noen timers før det kom litt til.. Og sånn holdt det på helt til jordmor var og sjekket meg hjemme kl 13 fredag 04.10,før hun sendte hos til sykehuset.
Ble strippet kl 13 torsdag 03.10. Murret i ryggen fra tidlig etter stripping,og det låg som et svakt belte i ryggen hele tiden nesten.(overhodet ikke vondt,så var ikke fødsel på gang,men tegn på at noe kunne skje)
Jenta ble født 04.10 15.33
Men hvordan fikk dere bli strippet? Nå har jeg vært på siste kontroll hos JM og hun nevnte ikke noe om det. Termin var på søndag, så har jo gått over...
Søren at jeg var så feig at jeg ikke turte å spørre! Da ringer jeg ned om ingenting har skjedd på noen dager.Min jm nevnte det heller ikke, så da spurte jeg selv hun sa hun ikke ville nevne det i tilfelle jeg ikke var "klar over" hva jeg bad om.. For det kan jo være smertefullt
Fraaa mobilen <3
Ja, veldig forskjellig, det er helt tydelig. Og delte meninger om hvorvidt der har noe for seg eller ikke også. Min jm mente det absolutt kunne ha noe for seg, i alle fall om det allerede var modent og litt åpning, for da kunne det visst være med å frigjøre hormoner som bidro videre i modningsprosessen. Og - det beste: de var nesten ikke vondt i det hele tatt! Det var visst også fordi der allerede var ganske modentIkke alle som gjør det, jeg spurte jm jeg hadde med første (og andre), men hun sa nei pga det var veldig vondt og ikke alltid så virksomt som man skulle ønske (dvs ga masse vonde kynnere/maserier, men ingen effekt utover det og ingen baby før den var klar likevel..).. Så tror nok det er ganske forskjellig fra jm til jm..
Ja, veldig forskjellig, det er helt tydelig. Og delte meninger om hvorvidt der har noe for seg eller ikke også. Min jm mente det absolutt kunne ha noe for seg, i alle fall om det allerede var modent og litt åpning, for da kunne det visst være med å frigjøre hormoner som bidro videre i modningsprosessen. Og - det beste: de var nesten ikke vondt i det hele tatt! Det var visst også fordi der allerede var ganske modent
Hehe, ja, føler vel ikke at det har skjedd så mye her heller, men det kunne jo ha gjort det, og da ville det vært dumt å latt det værejeg ble tøyd to ganger sist svangerskap uten at noenting skjedde av den grunn...