Dere som har blitt sykemeldt

Tre muskuterer

Lykkelig!
Gikk dere til legen for å bli sykemeldt?
Hvorfor måtte du sykemelde deg?
Hvor lenge av gangen ble du sykemeldt?

Jeg føler jeg må kaste inn håndkle på jobb. Har en 30 % stilling i tillegg til skolen og er så sliten av begge deler at jeg føler at jeg kunne besvimt flere ganger på jobb. Jeg tok blodtrykket flere ganger i løpet av vakten (er sykepleierstudent) og har lavt blodtrykk - særlig undertrykket.

om du legger det frem for legen som du gjorde her, vil nok legen forstå deg.

jeg er sykemeldt 50% siden starten... oglegen ville velhelst sett at det var mer, menhar ikkemulighet til å væreborte mer!

Jeg er 100% sykmeldt, pga. manglende tilrettelegging.

Fullt sykmeldt i 14 dager pga. en intens oppkastperiode - virker til å ha sluppet litt nå så håper det blir med det :)

Jeg er 100% sykmeldt, pga. manglende tilrettelegging.
Burde de ikke heller gi deg svangerskapspenger? Så slipper du bruke opp sykemeldingene... Hvis det er til skade for deg eller barnet mener jeg det er et alternativ!

jeg var hos legen på torsdag og fikk meg sykemld. forklarte bare situasjonen (fikk lite forståelse da) men fikk sykemelding for 14 dager.

Sykemeldte meg fordi at jeg er totalt tappet for energi,er helt skutt og føler at det lille jeg har igjen må jeg bruke på di to jeg har hjemme,er enda kvalm og hadde nettopp blødninger,så vil ta det litt med ro.

Eg var til lege for å få sykemelding og fikk sykemelding i en mnd..
Sa det som det var, at etter en arbeidsdag så har eg ingen krefter igjen og eg blir liggende på soafen frem til leggetid.
Det kunne ikke fortsett slik med tanke på at eg har jo mann og et barn fra før, som trenger meg.
Pluss begynnende bekkenløsning, noe som faktisk har blitt mye bedre etter at eg fikk sykemelding. Vet at bekkenløsningen denne gangen kommer pga for mye gåing på betonggulv, så ønsker å slippe unna det på jobb når sykemeldingen er over.
Men pga Bekhterev så kommer eg til å være 50 % sykemeldt gjennom hele svangerskapet.

Jeg er 100% sykemeldt pga. bekkenløsning. Går til behandling hos manuell terapaut 2 ganger i uken i tillegg til bassengtrening. Jeg fikk sykemelding av legen, men manuell terapauten var enig. Foreløpig sykemeldt 2 uker, men legen mente jeg kom til å bli sykemeldt ut svangerskapet :(

Burde de ikke heller gi deg svangerskapspenger? Så slipper du bruke opp sykemeldingene... Hvis det er til skade for deg eller barnet mener jeg det er et alternativ!

Jo, jordmor skal hjelpe meg å søke om dette nå.
Men tror ikke legen hadde kjennskap til dette.
Skal snart på møte med jobb, så får se om jeg blir hørt da, og får tilrettelagt eller ikke.

Back
Topp