Dere som har blitt strippet

lianita

Gift med forumet
Er det noen som kan prøve å forklare hvor vondt det er?
Er det verdt å prøve?

Har fått tilbud om å bli strippet på føden, men jeg veit da søren om jeg vil hvis det er dritvondt...[&:]

Jeg synes ikke det var vondt før etterpå, men det var ubehagelig.. Det kjentes ut som kraftige menssmerter. Ble varm i toppen og svetta mens hun røska og reiv...
På meg hjalp det ikke, så jeg har bare verket desto mer og hatt begynnende rier som gir seg igjen, så for min del kunne jeg godt vært uten [8|]

Tusen takk for svar jenter..
Jeg er ganske gira på å få i gang noe her snart, så kanskje jeg skal prøve da i hvertfall..
Tar det lang tid?

Var en lege som gjorde det på meg, jeg må bare innrømme at jeg egentlig ikke merket noe særlig til det.
Synes det var vel så ubehagelig når hun skulle sjekke modenhet og eventuell åpning.. I tillegg var det veldig fort over, men det kommer sikkert helt an på hvem som gjør det..mulig legen ikke ville ta for hardt i siden de uansett ville vente til neste dag pga. travelhet..

ORIGINAL: lianita

Tusen takk for svar jenter..
Jeg er ganske gira på å få i gang noe her snart, så kanskje jeg skal prøve da i hvertfall..
Tar det lang tid?

Gjort på et par minutter. Jeg hadde ingen smertelindring når hun gjorde det, hun røsket så godt at jeg blødde en del. Jeg visste fra før at jeg hadde åpning, så hun skulle kjenne om den var blitt større, og røska i samtidig. Tøyde til hun var helt rød i ansiktet. Så hadde jeg koagulert blødning 2 dager etterpå blandet med slim.
Det var en jm på føden som gjorde dette på meg da [:)] 

Back
Topp