Dere som har blitt strippa!

DramaQueen

Forumet er livet
Hvor lenge holder de på oppi der?[8|] Og hvor vondt er det på en skala fra 1-10?[8|] Er det sånn AU AU AU NÅ DØR JEG, eller bare au au liksom?[8|]
[:D]

Tenkte jeg skulle spørre JM om hun kunne gjøre det på onsdag når jeg skal til henne.
[:D]

ORIGINAL: *T@r@nit@s øyesten*

eg har ikke blitt strippa, men tror du føder i påsken[;)]

Håper det [:)]

Det var bare to fingrer opp i, ett rykk, litt vondt og 12 timer etter gikk vannet.[:D]

ORIGINAL: sakri

*forbanne seg over at hun tenker koffert, og liste seg stille ut igjen av tråden* [8D]

Jeg ble strippet underveis under fødselen, så merket mest til riene da gitt! [;)]

Hos meg så var det au au au jeg dør!!!!!

Hvis stripping er det samme som strekking da, som de kalte det her, altså de strekker livmorhalsen i fra hverandre.. [8|]

ORIGINAL: MiaC

eg har ikke blitt strippa, men tror du føder i påsken[;)]

Håper det [:)]

ja. tror hun blir et påskebarn, en av helligdagene tror eg hun kommer på

Første helligdag er vel på torsdag?![8|] 

Jeg ble strippa dagen før jeg ble satt igang,da var jeg 11 dager over termin,og må være helt ærlig med deg og si at det er det vondeste jeg har opplevd - utenom selve fødselen,da[8D]Men strippingen varte jo bare ett minutt eller så da,hadde ganske vondt en times tid etterpå,men den satt ikke igang noe,så jeg ble satt igang dagen etter.

Håper ikke jeg opplever det igejn,for å si det sånn!![&:]  [:D]

blei strippa å to daga etter kom kaja! d va ikje vondt men detta e no individuelt.
i tok  5x2 trur i!

du som har født før tåle ta d e bare å bite tennern sammen![:D]

håpe du føde snart[:D]

Fuck jeg skal ALDRI bli strippet!!
Jeg nekter!!

jeg ble strippa to ganger. På sykehuset under en sjekk og av JM. Synes ikke det gjorde vondt i det heletatt... Som en vanlig GU.

Men det funka ikke. Gikk nesten 2 uker over.

Ble strippet da jeg gikk på overtid - synes det var veldig vondt.

Ble strippet flere ganger under fødselen - synes ikke det var så vondt (riene var mye verre for å si det sånn).

Det var over på et par minutter, fantes ikke vondt - helt ærlig.
Noen får vondt, andre får ikke vondt i det hele tatt.

Ble strippa 1 gang; på overtidskontroll på sykehuset, 11 dager over.. Det var rundt 1-2cm åpning da hun strippet.. 3 dager senere kom jenta.

jeg blei strippa på onsdag å vesla kom på torsdag...
greit det var ikke godt å jeg kjente jeg ville si au au au... men somhun legen sa du vil takke meg for du er klar... å når det gjør vondt er det gjerne fordi du er klar også sa hun... hadde kynnere hele onsdagen som ga seg etter lost typisk... (ikke lett å følge med) så var det helt stilt til jeg våkna klokk 5 på morran da var det brått 2 min imellom riene å 07.56 var vesla ute så ja tro meg jeg var takknemlig for at hun gjorde det å det var virkelig verdt det!!!

Jeg var inne til registrering og ultralyd da jeg var 8 dager over termin. Legen syns jeg var så moden at han strippa meg til 2-3 cm , og jeg syns ikke det var særlig vondt bare litt ubehagelig. 3 timer seinere begynte riene og kl 03.05 samme natta var sunniva født.

Hvis jordmora mener du er moden, så ville jeg bedt om å bli strippa. Mye bedre det enn å gå langt over ihvertfall. Ser jo du ikke har mange dagene til termin og du er sikkert kjempelei!

Krysser fingrene for at du snart kommer i gang[;)][;)]

jeg ble strippet syyyyyyykt mange manger da jeg var gravid med sara, har ikke tellingen med godt over 10 ganger. er ikke vondt, men ubehagelig følese. på meg så tok de oppi og tøyde litt og røsket forsiktig til. fikk mensen murring når de gjorde det.

Back
Topp