Dere som har blitt satt i gang før termin

Tresmåhjerter

Gift med forumet
Hvordan var det? Har valget mellom det eller ks. Men har veldig lyst på vaginalfødsel. Får det siden sist fødsel nesten gikk galt!

Jeg ble satt i gang begge ganger og fikk ikke tilbud om kS. Tror jeg kan få det denne gangen da sist fødsel gikk utrolig fort. 40 min fra start til stopp. Men vil gjerne føde er jo så utrolig !!! <3

Eg blei satt igang ei uka før termin. Syns det var veldig greit! Men her var det pga fare for barnet, ellers hadde eg vel gått ut tiå.. Heldigvis kom han når han kom :)
Fødselen var heilt grei, har faktisk snakka med JM idag om å bli satt igang før termin, viss det viser seg at denne ungen og blir stor..

Forrige gang ble Fødselen igangsatt 2 uker før termin. Tok en dag før det skjedde noe særlig, men når fødselen først kom igang, gikk det rimelig raskt og greit.

Ble satt igang 3 dager før termin pga hun var dysmatur.

Jeg ble satt i gang 3 dager før termin på grunn av svangerskapsforgiftning. Jeg synes fødselen var veldig bra (om man kan si det da). Jeg ville også gjerne ha en vanlig fødsel av mange grunner. Jeg er veldig fornøyd med opplevelsen.

Hvordan var det? Har valget mellom det eller ks. Men har veldig lyst på vaginalfødsel. Får det siden sist fødsel nesten gikk galt!
Ble satt i gang ca ti dager før terminen med nr en pga vannavgang. Gikk i tre døgn uten at det skjedde noe så da ble jeg satt i gang. Fra første pille gikk det 12 timer til ho var ute. Var veldig intens, men ville myeheller blitt satt i gang en ks. Har aldri hatt ks men:)

Back
Topp