Fikk dere et skjema fra klinikken? Var på ul i dag og da etterlyste hun et skjema som de som hadde ivf pleide ha med seg.
Med bekreftet termin og kanskje noe mer.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk dere et skjema fra klinikken? Var på ul i dag og da etterlyste hun et skjema som de som hadde ivf pleide ha med seg.
Jeg fikk ikke med noe, da det var sendt henvisning med all info elektronisk til stedet jeg tok UL. De som tok UL sendte også journalnotatet fra undersøkelsen elektronisk tilbake til klinikken. Så jeg har i allefall aldri hatt noe papirer..Fikk dere et skjema fra klinikken? Var på ul i dag og da etterlyste hun et skjema som de som hadde ivf pleide ha med seg.
Vet Riksen sendte meg noen papirer når graviditet er bekreftet. Noe var i fm TUL og noe gjaldt fødsel, mener jeg på. Riksen er skikkelig gammeldagse, da. Tror det går digitalt hos de fleste andre. Legene i Porsgrunn ler i hvert fall når jeg drar opp papirene fra Riksen, og det står at det skal faxes.Fikk dere et skjema fra klinikken? Var på ul i dag og da etterlyste hun et skjema som de som hadde ivf pleide ha med seg.
Ang. det siste... Det varierer visst rundt i Norge om de beregner termin ved 40+2 eller 40+3.. Kan det være derfor..? Jeg møtte på lignende problematikk.Fikk ikke noe fra St Olavs verken denne gang eller forrige. Men vet de har sendt noe til fastlegen. Merkelig nok skriver de alltid termin en dag før jeg har regna ut selv..
Det er mulig.Ang. det siste... Det varierer visst rundt i Norge om de beregner termin ved 40+2 eller 40+3.. Kan det være derfor..? Jeg møtte på lignende problematikk.