Dere som har blitt gravid

Cashewnuddå

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Fikk dere et skjema fra klinikken? Var på ul i dag og da etterlyste hun et skjema som de som hadde ivf pleide ha med seg.
Med bekreftet termin og kanskje noe mer.

Fikk dere et skjema fra klinikken? Var på ul i dag og da etterlyste hun et skjema som de som hadde ivf pleide ha med seg.

Fikk et skjema som gyn skulle fylle ut, og sende til klinikken. Et til TUL og et til fødsel.

Jeg fikk ikke med noe, da det var sendt henvisning med all info elektronisk til stedet jeg tok UL. De som tok UL sendte også journalnotatet fra undersøkelsen elektronisk tilbake til klinikken. Så jeg har i allefall aldri hatt noe papirer..

Vet Riksen sendte meg noen papirer når graviditet er bekreftet. Noe var i fm TUL og noe gjaldt fødsel, mener jeg på. Riksen er skikkelig gammeldagse, da. Tror det går digitalt hos de fleste andre. Legene i Porsgrunn ler i hvert fall når jeg drar opp papirene fra Riksen, og det står at det skal faxes.

Da mangler jeg nok litt papirer som skulle følgt meg tenker jeg. Ja,ja… går sikkert fint uten også :happy:

Kan ikke huske vi leverte inn noe skjema. Fikk bare beskjed fra klinikken om å følge menstermin. Tror jeg ble justert ett par dager på oul også.

Fekk eit papir frå klinikken (OLGA i St. Petersburg) med termindato basert på dato for innsett, men ingenting som eg viste på ultralyd. Eg opplyste berre om IVF-termindato muntleg og det var nok. Var på MANGE kontrollar på Riksen under svangerskapet og det gjekk iallfall fint der. I tillegg til hos kommunejordmor og fastlege. Baby er seks veker i dag. ❤️

Fikk ikke noe fra St Olavs verken denne gang eller forrige. Men vet de har sendt noe til fastlegen. Merkelig nok skriver de alltid termin en dag før jeg har regna ut selv..

Fikk ikke noe fra St Olavs verken denne gang eller forrige. Men vet de har sendt noe til fastlegen. Merkelig nok skriver de alltid termin en dag før jeg har regna ut selv..
Ang. det siste... Det varierer visst rundt i Norge om de beregner termin ved 40+2 eller 40+3.. Kan det være derfor..? Jeg møtte på lignende problematikk.

Jeg har ikke fått noen papirer/skjema fra klinikken jeg har fått behandling hos (Spiren). Var på ultralyd der i går, og da sendte de over journalen/resultatet digitalt til fastlegen min :)

Fikk ingen offisielle papirer fra Haugesund sist. Hadde da både blitt gravid via IVF på Haugesund sykehus, hatt TUL der og så OUL. Men på OUL var babyen en god del større enn IVF termin skulle tilsi så hun flyttet meg hele 8 dager frem. Prøvde å finne noe i systemet, men siden jeg ikke hadde noen offisielle papirer på termindatoen ville hun flytte terminen. Rart de ikke en gang snakker sammen på ulike avdelinger på samme sykehus…

Back
Topp