dere som har bleiebøtte...

Femme Fatale

Elsker forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
er dere fornøyd med den? syns den lukter uansett jeg nå.. ikke når jr var liten,men nå er det en sterkere lukt ja..

nei, ikke fornøyd[>:] den lukter litt og i tillegg så knakk en del inni bøtta så den lukke greien funker ikke lenger og da lukter det i hverfall!!!![:'(]

Har sangenic og vi har aldri hatt lukt! En gang glemte vi å tømme den før vi dro bort, 2 uker senere var det heller ingenting lukt!

Har en sangenic, og den lukter ikke nå. Prøvde meg på 0-6mnd poser for kort tid siden, da de var tomme for de tykke posene, det måtte jeg bare gi opp. Men med den svarte rullen med tykke poser er bøtta helt genial. Kunne ikke vært uten!

Har en men har ikke hvert brukt siden hun var lite. Måtte til en nabo by for å få tak i posene til den og så dyre posene (Rullen) er da.

Her går det i plast poser[:)][:)]

ORIGINAL: Lillebror?

nei, ikke fornøyd[>:] den lukter litt og i tillegg så knakk en del inni bøtta så den lukke greien funker ikke lenger og da lukter det i hverfall!!!![:'(]

er en del inni lokket på vår også som ikke funker som den skal.. hver gang jeg putter oppi en bleie så følger den med.. gitt opp.. bruker bare vanlig pose i den og bæsjepose til hund..:( hadde vært så fint om den funka..:)

Vår lukter ikke.. Bare hvis lokket ikke er skikkelig igjen[:)]

Lukter ikke av bøtta her heller, men syns også de posene er i overkant dyre.

Men den refillen med 3 holder jo noen mnd da, første holdt til hun var 6mnd. Og nå begynner hun jo i bhg, så havner ikke så mange bleier nedi der i løpet av dagen lenger heller. Tok med da vi var over grensa sist, så da blir det jo noen kroner mindre.

Har prøvd å finne poser som passer inni, men de blir for korte. Da jeg bare festa pose over den underste halvdelen, kom lukta med en gang.

Vi har angel care og lukter aldri. Tømmer vel kanskje hver 14 dag.
Og bestiller refills på ebay 1 gang i året ca. Billig [:D]

Her brukte jeg kun brukt bleiebøtte til det var slutt på refilen som fulgte med.
Fungerer like fint med hundeposer og går rett i søppla med det samme[:)]

ORIGINAL: Lolodi

ORIGINAL: eplemos

[&:] Hvordan får du til det? Her blir den full på noen få dager.

Presser nedi [;)] 1 bæsjebleie for dagen ca. Tissebleiene går i det vanlige bosset.

ORIGINAL: Lilletrampepus

Presser nedi [;)] 1 bæsjebleie for dagen ca. Tissebleiene går i det vanlige bosset.

Er det ikke litt nasty å ha 14 dager gammel bæsj i bøtta? Må jo ha blitt mark og larver og det som verre er [&:]

[&:][:'(]
Vi tømmer som regel hver kveld, for liker ikke å ha dritt liggende.. [8D] Syns det er så kvalmt og ekkelt å tenke på bæsjen som ligger der og "godgjør" seg..

Skjønner ikke hvordan dere klarer å kaste bæsjebleier i bleiebøtte uansett hvor lenge den ligger der jeg.
Den lille stunden jeg brukte den, var det kun tissebleier som havnet der.

Vi er kjempegodt fornøyde med Angelcarebøtta vår!

Ift den andre diskusjonen, så kaster jeg alltid bæsjen i do (er som regel en kladd som løsner veldig lett), mens selve bleiene går i bleiedunken, da sammen med tissebleiene. Men det ble jo en heeelt annen diskusjon, så det har vel sklidd ut litt [8D]

ORIGINAL: linko

Er det ikke litt nasty å ha 14 dager gammel bæsj i bøtta? Må jo ha blitt mark og larver og det som verre er [&:]

[&:][:'(]
Vi tømmer som regel hver kveld, for liker ikke å ha dritt liggende.. [8D] Syns det er så kvalmt og ekkelt å tenke på bæsjen som ligger der og "godgjør" seg..

Skjønner ikke hvordan dere klarer å kaste bæsjebleier i bleiebøtte uansett hvor lenge den ligger der jeg.
Den lille stunden jeg brukte den, var det kun tissebleier som havnet der.

Lukter vesentlig mindre enn om vi tar det i søplebøtta på kjøkkenet.
Hender jeg bruker brødposer til bæsjebleiene og kaster i vanlig søppel også, men det lukter fortsatt mer enn i bleiebøtta.

Bæsjebleier i vanlig søppel er jo desto værre[:'(] Her havner den rett i søppla ute, tar meg 2 sek å gå ut å kaste den[:)]

Aldri brukt bøtte, kaster de i en pose som knytes og kastes i søpla hver dag. Bæsjebleiene tar jeg i en brødpose og ut i søpla.

Det er jo helt tett, og lukter ikke. Så kan vel likegodt ha det der som ute i søppeldunken. Den tømmes hver 14 dag og.

ORIGINAL: Guttaogmeg

Vi er kjempefornøyd med Angelcare-bøtta vi har!

Samme her! [:)] Men tror det har litt å si hvor den står hen. HEr har vi stellerom på vaskerommet fordi badet er for lite, og der er det ikke varmekabler. Tror det lukter mer hvis bøtta står på varmekabler.

Back
Topp