Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hei, så kjedelig å høre at du blør. Det er så vanskelig å svare på dette, for det finnes ikke fasit. Jeg blødde ganske mye, ul i uke i 7 viste at alt var bra, ny ul 14 dager etter viste at det var dødt. Ei venninne blødde hele svangerskapet og alt gikk fint. Anbefaler deg å ta en prat med legen din. Som regel går det helt fint om man ikke har smerter, men igjen, det finnes ingen fasit. Lykke til, håper det går bra
Hei. Er ute på besøk fra septembergruppa, og jeg har opplevd blødninger. Jeg hadde vel tre tilfeller tidlig i svangerskapet. Men er jeg i uke 17, og alt er helt fint Snakk med lege og prøv å få ul, så du kan slappe av, men det er virkelig helt vanlig å blø. Venninna mi gjorde og det, og hun har en frisk og fin baby på snart en måned nå.
Hei. Jeg har hatt blødninger siden uke 3, er nå15. Var på tidlig ul uke 10, kontroll med hjertelyd uke 12 og legevakt med hjertelyd på lørdag, alt er fint med den lille! Litt værre for meg siden jeg blir like redd hver gang :/
De to første blødningene var brunt/rødt utflod som varte et par dager, de mange etter det var friskt blod som varte en dag eller to hver og den siste jeg hadde på lørdag var kraftigere enn de jeg har hatt. Jeg blør også etter samleie, da anbefalte bare legen og ta det roligere neste gang og vente en uke mellom hver gang. Så lenge du ikke har smerter knyttet til blødningen, og at den avtar og ikke blir større så er nok alt bra Lykke til!