dere som har blødd ??

lillegull11

Gift med forumet
Februarlykke 2015
Dere som har blødd i svangerskapet uten å miste .., eller hatt festenlødning? hvor mye å lenge blødde dere ? :) bare nyssjerrig . siden jeg blødde i 2 dager for 2-3 uker siden var ikke så mye mindre en mensen men var ikke kjempe lite heller. Har jo hatt en Ma ( missed abortion) så håper ikke på reprise fra februar.. men da begynte jeg jo aldrig å blø a meg selv.

Jeg lurer litt på dette også siden legen sa at det er en mulighet for at jeg enda er gravid selv om jeg blødde 2 dager i forige uke. skulle komme inn å ta en test der på mandagen (om jeg klarer å holde meg unna testing helt til da) :P haha

Det har ikke vært så mye. Men tydelige spor over et par dager. Ikke som en mens, mer som spotting.

jeg blødde kjempemye på Fredag utover dagen (måtte bytte nattbind 4 ganger noe som er mye til meg å være), Lørdag mindre (ca 2 bind eller noe) å søndag tomt med en positiv test. Mandag brunt med negativ test (et annet merke på testen denne gangen). Skal vel godt gjøres at jeg fortsatt kan være gravid da...

Jeg hadde en festeblødning som varte i 5 dager. Den andre dagen blødde jeg mye friskt blod når jeg satt på do, ellers holdt truseinnlegg.. Jeg pleier å spotte og merket ikke så stor forskjell fra den type blødning, utenom den ene gangen med friskt blod.. :-)

Liten spire 06.06.14

Jeg lurer litt på dette også siden legen sa at det er en mulighet for at jeg enda er gravid selv om jeg blødde 2 dager i forige uke. skulle komme inn å ta en test der på mandagen (om jeg klarer å holde meg unna testing helt til da) :p haha
hmm , da tror jeg du fortsatt er gravid, jeg har jo hatt ''spontan'' abort å det var MYE blod svar og klumpette... å det gjort veldig vondt! hehe ser godt det med testingen , jeg trodde egentlig di 2 dagene med blødning var menstasjonen men siden jeg var så kvalm å svimmel fikk typen meg til å ta en test å den var senest på mandag positiv :P håper testene er bra hos det på mandag :D skal ta hcg prøve på mandag jeg tok en på tirsdag å håper bare den stiger masse ;)

Jeg hadde festeblødning både nå og forrige svangerskap. Blødde (sånn at jeg så vidt trengte bind) i 3 dager. Brunt først, så friskt, så brunt. Forrige svangerskap hadde jeg også litt småblodig utflod i uke 6. Det er vanlig å blø underveis i svangerskapet og. Jeg ville nok blitt mer usikker om det var mye klumper og sånn.

Back
Topp