dere som har blødd?

hakkamakka

Forumet er livet
VIP
har dere alle vært inne til sjekk ?

Ikke enda, men skal på UL imorgen.. Forhåpentligvis!

Om du fortsatt blør, ville jeg ringt legen min imorgen tidlig. Siden legevakten ikke skjønner at de må ta deg seriøst...

jeg blør litt igjen nå .. så får ringe når legekontoret åpner..

Jeg var ikke inn til sjekk da jeg blødde... Men var på UL noen uker etterpå å det var nå bare fint der inne [:D] skal på ny UL imorgen, på sykehuset[:)]

dere som har blødd: har det vært rødt eller brunt?

vil ikke skrive så mye om det her, men går selv å er litt redd [&o] aldri blødd før.. men forrige uke kom det litt brunt på papiret..[&o]

ja jm var positiv[:)].. var en veldig fin hjertelyd sa hun[:)] 
Men blir jo uansett redd.. hun sa jeg for sikkerhets skyld skulle ta det litt med ro denne uka...ikke jobbe å mye som jeg har gjort... og det skulle komme noe mer så skulle jeg ringe så skulle jeg få ul med engang[:)] men håper jeg slipper det

Jeg har hatt 3 episoder med rosa/brun utflod. De to første gangene (uke 8 og uke 10) var jeg til legen etterpå, og alt var ok[:)]

Nå blødde jeg litt igjen i påsken, men bare litt farget utflod 1 dag, så jeg går ikke til lege noe ekstra for det. Skal til fastlegen neste uke, og da hører hun sikkert etter hjertelyd uansett.

Men kom til å tenke på at to av gangene har blødningene kommet etter jeg har tatt bad i badekar. Lurer på om varmen påvirker slimhinnene på noen måte?

ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

dere som har blødd: har det vært rødt eller brunt?

Forrige mandag var det brunt og slimete og forrige tirsdag var det rosarødt-aktig.. Og menssemerter..

Jeg ringte til fødepoliklnikken på Fredrikstad da på tirsdagen og fikk da time dagen etter til kontroll og UL og alt stod bra til[:D]

Jeg har vært på sjekk 3 ganger på grunn av blødninger

Jeg har vært på 2 ultralyder nå, og jeg småblør fremdeles (rødt og brunt om hverandre). Har stått på i 3 uker nå, men alt var bra med det lille bøllefrøet i magen. Var der senest idag. Legen antok blødningene kom pga morkaken som ligger over livmorhalsåpningen.
Er det andre som har fått beskjed om dette?

ORIGINAL: Kvitre

Jeg har vært på 2 ultralyder nå, og jeg småblør fremdeles (rødt og brunt om hverandre). Har stått på i 3 uker nå, men alt var bra med det lille bøllefrøet i magen. Var der senest idag. Legen antok blødningene kom pga morkaken som ligger over livmorhalsåpningen.

har fulgt med på deg.. huker du var så redd...og jeg ble så utrolig glad da du hadde vært på ul å alt stod bra til med spiren[:)]
jeg ringte oppigjen til jm igår jeg pga har blødd litt jeg og[:(] så får komme inn til ul mandag el tirsdag.. gruer meg...

Jeg var til sjekk tagen etter jeg ringte. Fikk full sjekking[:D] Syns det er viktig å bli tatt alvorlig på det området[:D]

ja, var først Ul uke 6+5 da det skjedde (dagen etter) så lite, så fikk kontroll UL uke 8, og da så vi alt var supert! (var da 8+3).

ORIGINAL: Kvitre

Ja, jeg har ett hematom som kommer av den årsaken mener de.

Blør litt til og fra ennå, holdt på i 4 uker

Back
Topp