Dere som har blødd, hjelp..

S-40675513

Første møte med forumet
Jeg er gravid, uke 14+0 idag. Mitt første barn, men har en hatt 2 MA før dette tredje svangerskapet. Siden midten av uke 11 har jeg spottet og blødd om hverandre. Noen ganger blør det mer, og andre ganger mindre. Har vært på flere UL som viser at fosteret har det fint og vokser som det skal, men at morkaka ligger mot magen + langt ned. Det blør og det blør, og jeg kjenner på så mye psykisk rundt disse blødningene. Jeg har ikke vondt, annet enn normale(?) voksesmerter..

Det stresser meg sånn at det blør hele tiden. Jeg merker terskelen for å kontakte helsevesenet også øker for hver gang, fordi her rett og slett føler meg masete og hysterisk…

Er det flere som har opplevd slike blødninger i svangerskapet? Har lest at slik plassering av morkaka som jeg har kan gi blødninger… Det er allikevel vanskelig å roe seg med - UL sjekk roer meg for noen dager, også er det på’n igjen…

Forstår veldig godt at det er stressende og psykisk belastende. Det kan blø når morkaken ligger nær fødselskanalen, ja.
Hadde mye blødninger i forrige svangerskap, men da så de til slutt at morkaken hadde begynt å løsne i en kant. At du ikke har smerter er et veldig godt tegn!

Back
Topp