Dere som har Bilstol besafe Izi gi Modular

Twilight

Forumet er livet
Dere som har denne; hva er denne dingsen? Hvordan setter man på den og hva er den god for? Skjønte ingenting jeg :p ImageUploadedByBV Forum1482409797.669864.jpg

Så lurer jeg på en ting til: med nyfødt innlegget blir det jo kjempetrangt med bilstolpose, er set greit å ta det av?

Her har jeg tatt det avImageUploadedByBV Forum1482409852.237202.jpg

Bilde 1: Aner ikke dessverre.
Bilde 2: Viktigere at babyen sitter riktig enn å få brukt bilstolpose. Ville testet det når babyen kommer :)

Måtte Google den der sip greia, den skal festes på siden av stolen, og er en ekstra støtdemper ved sidekollisjon. Prøv bare å Google, så ser du :)

Måtte Google den der sip greia, den skal festes på siden av stolen, og er en ekstra støtdemper ved sidekollisjon. Prøv bare å Google, så ser du :)

Den skal visst hjelpe til å styre trykket fra en evt sidekollisjon bort fra bilstolen eller noe sånt. Den skal stå på den siden ut mot bildøren :) fikk jeg beskjed om iallfall på butikken.

Bilstolposen har jeg ikke tenkt alt for mye på, har reflex sin bilstolpose, og var tenkt å bare se an når baby skal hjem. Her ligger det an til stor baby også så blir veldig spennede å se..

Nå hadde jeg maxicosi bilstol og reflex bilstolpose forrige gang, brukte nyfødtinnlegget en god stund. Du merker og ser når det er på tide å ta det ut, er bare å prøve seg frem så ser du hvordan babyen ligger, tenk på at nyfødtinnlegget støtter godt opp hode til babyen, så hadde ville brukt det i begynnelsen :)

Du monterer den på siden av stolen slik at stolen blir enda sikrere ved en eventuell sidekollisjon.

Fant ut av det[emoji6] tror jeg monterte det riktig å :p

Bilstolen med pose tror jeg jeg må bare prøve meg frem med ungen:)

Back
Topp